0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингової діяльності підприємства на прикладі кондитерської корпорації " Roshen " (ID:89139)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2015
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ І.ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Вплив маркетингового середовища на функціонування підприємства 1.2 Загальна концепція маркетингової інформаційної системи Розділ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОНДИТЕРСЬКОЇ КОРПОРАЦІЇ “ROSHEN”НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ 2.1 Дослідження ринку кондитерських виробів в Україні 2.2 Організаційно-економічна характеристика корпорації "Roshen" 2.3 Характеристика стратегії зовнішньоекономічної діяльності корпорації "Roshen" 2.4 Аналіз середовища кондитерського ринку Польщі Розділ ІІІ. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ КОРПОРАЦІЇ ”ROSHEN” НА РИНОК ПОЛЬЩІ 3.1 Вдосконалення стратегії виходу на зовнішній ринок 3.2 Стратегічні цілі компанії "Roshen - Jutrzenka" ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову