0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС» (ID:89140)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 МАРКЕТИНГ: СУТЬ ТА ФУНКЦІЇ 1.2 КОНЦЕПЦІЇ ТА ВИДИ МАРКЕТИНГУ 1.3. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ "АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС" 2.2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ "АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС" 2.3 АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС" РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС» 3.1 ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ "АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС" 3.2 ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ НА ТОВ "АГРОФІРМА ЗОЛОТИЙ КОЛОС" ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову