0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія підприємства ІКЕА (ID:899447)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3 1.1 Характеристика підприємства 3 1.2 Бачення та місія підприємства 5 1.3 Аналіз основних показників діяльності підприємства 7 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 9 2.1 Аналіз можливостей та загроз підприємства 9 2.2 Аналіз конкурентних сил підприємства 13 2.3 Оцінка ринкової позиції конкурентів 15 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 18 3.1 Обґрунтування вибору маркетингової стратегії 18 3.2 Розроблення плану реалізації маркетингових заходів 20 3.3 Розроблення маркетингового бюджету та оцінка ефективності маркетингових заходів 24 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми зумовлена тим, що у діяльності ритейлерського бізнесу маркетингова стратегія є невід’ємною частиною господарювання. Стратегія є перш за все необхідною для того, щоб встигати за змінами, які відбуваються в жорсткому конкурентному середовищі та для забезпечення умов постійного успішного функціонування підприємства [13]. На сьогодні, модернізація маркетингової стратегії у сучасному бізнес-середовищі є особливо актуальним, так як Україна переживає кризу, яка пов’язана з пандемією та військовим вторгненням. У зв’язку з затяжним кризовим періодом, іноземний бізнес є одним із тих, хто поніс найбільший збиток. Виходячи з цих обставин у курсовій роботі було запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії для реабілітації підприємства у посткризовий період. Метою курсової роботи є дослідження теоретичних засад формування та реалізації маркетингової стратегії, а також розроблення рекомендацій щодо її імплементації в діяльність підприємства. Для досягнення поставленої мети було визначено та виконано такі завдання: - охарактеризовано діяльність, місію та бачення підприємства; - проаналізовано можливості, загрози та конкурентні сили ІКЕА; - розроблено та обґрунтовано перспективи удосконалення маркетингової стратегії. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації маркетингової стратегії ІКЕА. Об’єктом дослідження є процес формування і реалізації маркетингової політики на підприємстві «ІКЕА». У роботі було використано такі методи дослідження як матричні, математичні, статистичні та метод прогнозування.