0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обґрунтування товарної політики (ID:904969)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 1. Аналіз тенденцій розвитку ринку кондитерських виробів……………...5 2. Загальна характеристика обраного підприємства……………………….9 3. Визначення цільового ринку підприємства…………………………….13 4. Товарна номенклатура й асортимент продукції………………………..18 5. Життєвий цикл товару…………………………………………………...23 6. Конкурентоспроможність товарів та аналіз її показників……………..28 7. Якість продукції підприємства та методи її оцінювання………………32 8. Торгова марка й упаковка товарів………………………………………35 9. Планування та розробка нового товару…………………………………40 10. Просування продукції підприємства…………………………………..42 11. Запропонувати товарну стратегію підприємства, обґрунтувати її вибір…………………………………………………..45 ВИСНОВКИ………………………………………………………………..47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної теми дослідження визначається тим, що в умовах ринкової економіки цілеспрямоване формування перспективної товарної політики підприємства є одним із засобів підвищення конкурентоспроможності підприємства. В нинішній час, в умовах ринкової економіки, підприємства отримали можливість самостійно формувати свою економічну стратегію, тобто знати відповіді на наступні питання: які види продукції виробляти, в якій кількості, як і якими засобами, для кого і коли виробляти. Однією з основних задач є формування товарної політики підприємства. Підприємство повинно мати перелік певних номенклатурних позицій продукції, що користуються потенційним попитом на ринку і забезпечують виживання підприємства в довгостроковому періоді. Об`єктом дослідження є діяльність ПАТ «Світоч». Предметом дослідження виступають процеси формування та організації ефективної товарної політики ПАТ «Світоч» на кондитерському ринку України. Мета дослідження - охарактеризувати сучасний стан кондитерського ринку, проаналізувавши товарну політику компанії та розв’язання конкретних маркетингових задач під час роботи в службі маркетингу підприємства. Завдання даного дослідження проявляється в розкритті наступних питань: 1. Проаналізувати ринок кондитерських виробів; 2. Провести сегментацію даного ринку; 3. Описати види товарів ПАТ «Світоч» та надати їх ринкові характеристики; 4. Оцінити конкурентоспроможність товарів на ринку; 5. Детально описати торгову марку і упаковку ПАТ «Світоч» 6. Розробити новий товар для підприємства; 4 7. Розробити систему просування; 8. Запропонувати товарну стратегію підприємства, обґрунтувати її вибір. Методами дослідження у курсовій роботі є різноманітні методи маркетингових досліджень (дослідження структури ринку, конкурентів, товарів), скористалися інструментом для стратегічного аналізу і планування в маркетингу - матрицею БКГ, використали методи системного аналізу, порівняльного аналізу і класифікації задля визначення основних напрямів формування стратегій, експертних оцінок, семантичного диференціалу.