0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів України (ID:905832)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 103
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП............................................................................................................. РОЗДIЛ 1. ТЕОРЕТИЧНI ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПIДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ……………….………...……............................................ 1.1. Економічна сутність та основні поняття маркетингу торгівельного підприємства……………………………………………………............................ 1.2. Характеристика маркетингової діяльності торгівельного підприємства............................................................................................................ 1.3. Особливості маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі………………………………..................................................................... Висновки до розділу 1.................................................................................. РОЗДIЛ 2. ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»…………............................................................................................. 2.1. Загальна характеристика та основні напрями діяльності підприємства…………………………………………………………..................... НОВЕ в тексті 2.2. Стан і тенденції розвитку роздрібного ринку нафтопродуктів України.................................................................................................................... 2.3. Аналіз середовища ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» і його маркетингової діяльності……………………………………………………………...................... Висновки до розділу 2................................................................................... РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДIЯЛЬНОСТI ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»…………………………………........................ 3.1. Пропозиції щодо удосконалення організаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства……………………................................ 3.2. Використання цифрових технологій в діяльності підприємств роздрібного ринку нафтопродуктів......................................................................... Висновки до розділу 3..................................................................................... ВИСНОВКИ..................................................................................................... СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...............................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На етапі розвитку вітчизняної економіки дедалі актуальними стають питання маркетингової діяльності. В умовах переходу до ринкової економіки підприємство має заздалегідь потурбуватися про те, коли і в якій кількості, а також хто збуває продукцію, що випускається. Без проведення такого роду досліджень та підготовчого комплексу робіт з маркетингу стає неможливим здійснення стійкої діяльності будь-якого підприємства. В умовах ринкової економіки підприємство може працювати ефективно, продовжувати розвиватися і мати надію на те, що виживе в перспективі, лише тому випадку, коли вміє як виробляти, а й реалізовувати свою продукцію, орієнтуватися в ринковому середовищі та оперативно реагувати її зміни. У вітчизняних виробників превалює прагнення продавати те, що вони виробляють, а не робити те, що продається. Достатньо повільно йде технічне переозброєння виробництва. Робота в галузі маркетингової діяльності найбільш значуща для ефективної діяльності підприємства Надходження коштів на підприємство забезпечує саме реалізацію товарів. Маркетинговий підхід в управлінні, відомий також як концепція маркетингу, є центральним методологічним механізмом системи вільного підприємництва, суб’єктом якої є підприємство. У XX столітті управління та маркетинг проходили певну еволюцію в своєму становленні та розвитку. Правомірно було говорити про різні концепціях та підходах в управлінні підприємством та організації маркетингової діяльності різних етапах цього розвитку. У XXI столітті спостерігається явно виражена тенденція до розвитку ролі маркетингу як визначальної концепції успішного управління підприємством, включаючи мету, стратегію та функції маркетингу як специфічної управлінської діяльності, що забезпечує стратегічну орієнтацію розвитку підприємства та реалізацію цієї орієнтації. Cлід зазначити, що маркетинг не створює потреби. В той же час, маркетинг здатний формулювати задоволення цієї ж потреби. Ринковий попит у цьому випадку визначається як потреба у певних товарах (продуктах та послугах), виражених у бажанні та здатності придбати їх на ринку. Це завжди робиться для задоволення певних потреб та бажань споживачів. Створюючи та продаючи фізичні предмети (продукти) та різні послуги, підприємство має зосередити свою увагу не на самому продукті (послузі), а на збільшенні можливостей задоволення потреб та бажань покупців. Ефективність маркетингу, його поступове вдосконалення багато в чому залежить від якості товарів, що використовуються, від застосовуваної цінової політики, методів просування товарів, випереджального розвитку виробництва, розвитку організації та управління розподілом товарів на підприємстві. Тому актуальним є вивчення та виявлення шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Мета наукової роботи – розробка пропозицій та обґрунтування рекомендацій щодо маркетингової діяльності торговельних підприємств, а зокрема ТОВ «ВСТ-ОЙЛ», що дозволить забезпечити стійке, стабільне його функціонування. Завданнями дослідження є:  Визначити економічну сутність та основні поняття маркетингу торгівельного підприємства  Охарактеризувати маркетингову діяльність торгівельного підприємства  Визначити особливості маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі  Дати загальну характеристику та визанчитиосновні напрями діяльності підприємства  Стан і тенденції розвитку роздрібного ринку нафтопродуктів України  Проаналізувати середовище ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» і його маркетингову діяльність  Надати пропозиції щодо удосконалення організаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства  Описати використання цифрових технологій в діяльності підприємств роздрібного ринку нафтопродуктів Об’єкт дослідження – підприємство ТОВ «ВСТ-ОЙЛ». Предмет дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «ВСТ-ОЙЛ». Методи дослідження: описи, систематизації, класифікації, метод порівняльного аналізу, статистичний, графічний метод.
Інші роботи з даної категорії: