0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингової діяльності на підприємстві магістр правки (ID:905835)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 91
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 5 ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства 5 1.2. Моделі та механізми організації маркетингової діяльності підприємства 10 1.3. Методика оцінки ефективності управління маркетингом на підприємстві 18 РОЗДІЛ 2 24 АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ В 24 ТОВ «КАР ЛЕНД» 24 2.1. Загальна характеристика організаційно-економічної діяльності ТОВ «КАР ЛЕНД» 24 2.2. Аналіз стану маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД» 32 2.3. Оцінка ефективності організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД» 42 РОЗДІЛ 3 51 НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТОВ «КАР ЛЕНД» 51 3.1. Заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності 51 3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів 59 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. В сучасних умовах провадження підприємницької діяльності виникає необхідність у новій культурі бізнесу, одним із носіїв якої є маркетинг. Рівень конкуренції, що постійно зростає вимагає від підприємців такої організації господарської діяльності, за якої найкращі результати досягаються за найменших витрат. Маркетинг як складовий елемент системи управління підприємством пропонує перевірені практикою методи досягнення позитивних результатів господарської діяльності в ринкових сегментах із мінімальними ризиками. Тобто, жодне підприємство, націлене на успіх, не може обійтися без маркетингової діяльності, спрямованої на аналіз ринку і прийняття відповідних заходів у зв’язку з його постійним розвитком і зміною. Окремі аспекти щодо організації маркетингової діяльності підприємства були розкриті у працях зарубіжних (Ф. Котлер, Дж. Маккарті та ін.) та вітчизняних (А. В. Гевчук, Н. В. Поліщук, А. М. Танасійчук, І. І. Поліщук, О. Є. Громова, В. М. Бондаренко [10], Н. М. Голда, О. І. Краузе [11], Н. В. Карпенко [28], О. П. Косенко [27], Ю. Є. Петруня [47], Л. О. Плахотнікова [49], О. С. Сенишин, О. В. Кривешко [55], Л. Г. Шморгун [59] та ін.) науковців. Однак фахівці та дослідники у своїх працях недостатньо уваги зосереджують на прикладних проблемах організації маркетингової діяльності підприємства, що й визначає актуальність обраної для дослідження теми. Мета та завдання дослідження. Мета роботи – дослідити теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства та розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД». Задля досягнення мети дослідження виникає необхідність вирішення наступних завдань: 1. розкрити сутність маркетингової діяльності підприємства; 2. охарактеризувати моделі та механізми організації маркетингової діяльності підприємства; 3. описати методику оцінки ефективності управління маркетингом на підприємстві; 4. надати загальну характеристику організаційно-економічної діяльності ТОВ «КАР ЛЕНД»; 5. дослідити стан маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД»; 6. оцінити ефективність організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД»; 7. визначити заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності; 8. надати економічне обґрунтування запропонованих заходів. Об’єкт та предмет дослідження. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність на підприємстві. Предмет дослідження – організація маркетингової діяльності на підприємстві на прикладі ТОВ «КАР ЛЕНД». Емпірична база дослідження. Емпіричною базою дослідження є ТОВ «КАР ЛЕНД». Методи дослідження. В процесі виконання роботи використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. Зокрема, діалектичний метод пізнання з використанням системного підходу до вивчення фундаментальних положень економічної науки стосовно організації маркетингової діяльності підприємства. У процесі дослідження використано також абстрактно-логічний метод (зокрема прийоми аналогії і співставлення, індукції та дедукції), метод теоретичного узагальнення, статистико-економічний метод (зокрема його прийоми – порівняння, динамічний, структурний аналіз та ін.). Практична значущість одержаних результатів дослідження. Здійснено оцінювання ефективності організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД», результати якого свідчать про те, що підприємство не можна вважати орієнтованим на маркетинг. Маркетингова діяльність ТОВ «КАР ЛЕНД» є недостатньо ефективною, що є однією з причин зниження його конкурентоспроможності. Запропоновано використання комбінованої стратегії управління розвитком підприємства, а саме поєднання стратегії обережного наступу, стратегії підтримуючого маркетингу, стратегії росту та стратегії розвитку. Надано рекомендації щодо напрямів оптимізації організації маркетингової діяльності ТОВ «КАР ЛЕНД». Запропоновано створення маркетингового відділу; поліпшення юзабіліті сайту підприємства; використання ряду інструментів та засобів Digital-маркетингу: пошукова оптимізація (SEO); запуск контекстної реклами в Google Ads; маркетинг у соціальних мережах (SMM); інвестиції в розробку індивідуального парсеру для отримання інформації з дилерських сайтів та аукціонів в Кореї. Дані заходи при умові комплексного впровадження вимагають чималих фінансових інвестицій та значних часових витрат, проте є достатньо ефективними, оскільки компанія не лише повністю покриває витрати та отримує прибуток, а також отримує збільшення свого іміджу та обізнаність серед споживачів про продукт компанії. Обґрунтовані та сформульовані положення та рекомендації можуть бути основою для усунення недоліків організації маркетингової діяльності ТОВ «КАР ЛЕНД». Інформаційна база. Інформаційною базою дослідження виступають: навчально-методична література, монографії та публікації у періодичних виданнях з теми дослідження. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (63 найменування), додатків. Текстова частина роботи міститься на 66 сторінках комп’ютерного тексту. Робота містить 14 таблиць та 19 рисунків.