0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль креативного маркетингу у просуванні товарів на зовнішній ринок (ID:905839)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТА ОСОБЛИВОСТІ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ………………………………………………………. 4 1.1 Суть і необхідність креативної маркетингової стратегії у розвитку сучасного підприємництва…………………………………………………………………………... 4 1.2. Типи маркетингових досліджень для формування креативної маркетингової політики підприємства…………………………………………………………………... 7 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ У ПРОСУВАННІ ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК. …………………………………………………………………. 18 2.1. Значення креативного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………………………. 18 2.2. Тенденції та особливості застосування креативної маркетингової стратегії при просуванні товару на зовнішній ринок підприємств України………………………. 20 2.3. Світові тенденції та особливості застосування креативної маркетингової стратегії при просуванні товару на зовнішній ринок………………………………… 24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КРЕАТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………... 31 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………………. 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………. 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі розвитку економіки України та в умовах кризових ситуацій, які викликані воєнним станом, гостро постає питання пошуку подолання даних кризових ситуацій та способів удосконалення організаційної структури підприємства. Ефективна та стабільна діяльність підприємства значною мірою залежить від маркетингової стратегії, головними завданнями якої є формування попиту на товари та послуги та можливості впевнено конкурувати на ринках збуту. Сучасний ринок товарів є перенасиченим і вимагає оновлення товарного асортименту, в тому числі виготовлення нової продукції яка буде більш якісною, корисною та задовольнятиме всі потреби споживача. Дуже важливим аспектом діяльності підприємства є вихід товару чи послуги на зовнішній ринок. Без маркетингової стратегії тут в будь-якому випадку не обійтися. Враховуючи надзвичайно високий рівень конкурентної боротьби, необхідно організувати таку маркетингову стратегію, яка буде включати в себе весь комплекс системного дослідження і оцінки всіх зовнішніх та внутрішніх факторів, які мають вплив на діяльність підприємства та допоможуть виявити слабкі місця, можливі проблемні ситуації . Кожне підприємство повинно об’єктивно оцінювати зміну смаків та уподобань, адекватно реагувати на поведінку споживачів та формувати стійкі партнерські відносини із конкурентами. Саме креативний маркетинг може стати таким інструментом маркетингової стратегії, який може забезпечити підприємству ефективну діяльність та подальший розвиток. Метою курсової роботи є вивчення креативної маркетингової стратегії підприємства при просуванні товару на зовнішній ринок. Завданнями курсової роботи є: - визначення суті креативної маркетингової стратегії підприємства; - ознайомлення із типами маркетингових досліджень, які формують креативну маркетингову стратегію; - дослідження значення креативного маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності товару; - огляд та аналіз тенденціїй застосування креативної маркетингової стратегії підприємств України; - дослідження використання креативних інструментів брендів величини світового масштабу; - пошук шляхів та пропозицій удосконалення креативного маркетингу при просуванні товару на зовнішній ринок. Предметом дослідження курсової роботи є роль креативного маркетингу у забезпеченні конкурентоздатної діяльності підприємства та його ефективній діяльності. Обєктом дослідження Теоретико-методологічною основою для написання курсової роботи слугують наукові праці відомих вітчизняних та закордонних маркетологів, публікації, присвячені ролі маркетингової стратегії в цілому та безпосередньо розробці креативної стратегії підприємства.