0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ» (ID:90774)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2012
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу у системі управління бізнесом. 1.1. Об`єктивна необхідність та економічна сутність маркетингу у системі управління бізнесом, основні принципи його функціонування 1.2. Концепції управління маркетингом Розділ 2. Маркетинг у системі управління бізнесом на прикладі ЗАТ «Оболонь». 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Характеристика ринку на якому діє підприємство 2.3. Визначення потенційних споживачів 2.4.Розробка комплексу маркетингу Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову