0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (ID:90865)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 139
Рік виконання: 2014
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ КЛІНІНГОВИХ ПОСЛУГ 1.1. Сутність маркетингу і маркетингової діяльності підприємства 1.2. Інструменти комплексу маркетингу 1.3. Особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку клінінгових послуг Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «...........» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз конкурентного середовища підприємства 2.3. Оцінка маркетингової діяльності підприємства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «.................» 3.1. Створення іміджевої реклами підприємства за допомогою Інтернет та її ефективність 3.2. Пропозиції щодо удосконалення основних інструментів маркетингової діяльності підприємства Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4.1. Загальні питання охорони праці 4.2. Організація управління охороною праці на ТОВ «............» 4.3. Організація безпечних умов праці на робочому місці Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: