0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення (ID:90867)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 142
Рік виконання: 2014
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття, сутність та класифікація реклами 1.2. Методи оцінки ефективності рекламної діяльності 1.3. Особливості рекламної діяльності рекламного агенства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „................” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Дослідження конкурентного середовища підприємства 2.3. Оцінка рекламної діяльності рекламного агенства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „...........................” 3.1. Пропозиції щодо розвитку рекламної діяльності рекламного агенства 3.2. Створення мультимедійного проекту “Інтернет-реклама” на ТОВ “......................” Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ НА ТОВ „.....................” 4.1. Загальні питання охорони праці на підприємстві 4.2. Розрахунок освітлення в приміщенні та розробка правил безпеки на підприємстві 4.3. Організація робочого місця та визначення умов праці рекламіста Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову