0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження для напрямів збутової політики будівельної компанії ТОВВК Індастрі міста Харьків (ID:92501)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 1.1. Організаційно-правова структура підприємства 1.2. Ресурси підприємства 1.3. Портфоліо-аналіз 1.4. Аудит маркетингу на підприємстві 2.2. Аналіз факторів мезосередовища 2.2. Аналіз факторів мезосередовища 2.3. Аналіз мікросередовища РОЗДІЛ 3. SWOT- АНАЛІЗ ТА ФОРМУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРОБЛЕМИ РОЗДІЛ 4. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛІ ТА ЗАВДАНЬ ДОСЛІДЖЕННЯ 4.1. Формулювання дослідницьких завдань 4.2. Планування ходу дослідження 4.3. Обґрунтування пошукових питань РОЗДІЛ 5. ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБОРУ ДАНИХ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову