0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Концепції маркетингу (ID:935727)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 4
Рік виконання: 2023
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
1) завдання 2) питання до завдання 3) розв'язок
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
GM) виробляє легкові та вантажні автомобілі в 34-х країнах, забезпечуючи робочими місцями 244 500 осіб у всьому світі, продаючи і обслуговуючи автомобілі в 140-ка країнах. У 2008 р. GM стала найбільшим виробником автомобілів в США та другим у світі. 1 червня 2009 р. GM розпочала процедуру банкрутства і завершила її 10 липня того ж року. Згодом вона була реорганізована в нову юридичну особу, яка отримала найбільш значущі активи. 21 квітня 2010 р. GM CEO Ed Whitacre Jr. повідомив, що компанія погасила всі урядові кредити. Сьогодні GM розвиває чотири свої традиційні американські бренди: Chevrolet, Cadillac, Buick і GMC (рис. 1.1). В Європі, після тривалих переговорів про продаж значної частки Opel і Vauxhall, компанія вирішила по- вернути собі власність над даними виробництвами.