0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

задача (ID:94345)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 1
Рік виконання: 2013
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
1. цінова політика (збільшення частки ринку …) 2. Перед маркетинговою службою фірми поставлене завдання щодо доцільності збільшення обсягів продажу товарів на певному сегменті: виходячи з таких умов: 1. фактичний обсяг збуту товарів у звітному періоді Q1 = 47,05 тис. дол. 2. місткість цільового сегменту становить М = 193 тис дол. 3. очікуваний обсяг збуту в наступному році Q2 = 52,96 тис. дол. 4. ціна продажу в звітному та наступному періоді не змінюється і становить Ц = 9,7 дол. / од. 5. собівартість виробництва і продажу товару (без витрат на маркетинг) у звітному та наступному роках не змінюється і становить С = 6,3 дол. / од. 6. для досягнення очікуваних обсягів збуту маркетингова служба вважає необхідним збільшення витрат на маркетингові заходи до В2 = 12 тис. дол., тоді як в звітному періоді становили = 7 тис. дол.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову