0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

задача (ID:94346)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 1
Рік виконання: 2013
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
1. частка ринку, що захопили іноземні суб’єкти 2. Польська фірма "Юта", що поставляє на український споживчий ринок солоні ласощі (чіпси, солоне та сирне печиво тощо), продала в 2010 році продукції на Q1 = 700 тис гри. На цьому ж ринку за той же період конкуренти продали товарів на суму Q конк. = 5000 тис грн. При цьому обсяг збуту найпотужнішого з конкурентів склав Q2 ~ 1050 тис грн. На думку аналітиків служби маркетингу фірми, яка веде успішну зовнішньоекономічну діяльність не лише на українському, але й російському, молдавському та естонському споживчих ринках, при інтенсифікації маркетингових зусиль місткість ринку в 2011 році можна збільшити до М персп. - 8500 тис грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову