0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг готельно-ресторанного господарства (ID:96131)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Дайте визначення маркетингу і розкажіть про його ключові поняття 2. Оцінка та прогнозування кон'юнктури ринку 3. Поняття, цілі збутової політики та її місце в системі маркетингу готелів і ресторанів. Особливості формування збутової політики закладів індустрії гостинності, фактори, що впливають на її ефективність Задача 2 Скласти анкету для визначення думки споживачів, використовуючи різні форми запитань. Фірма хоче визначити ставлення споживачів до різних сортів пива. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову