0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості маркетингової політики розподілу підприємств оптової торгівлі (ID:962969)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 31
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Сутність поняття «маркетингова політика розподілу» 4 1.2 Структура та функції каналів розподілу 7 1.3 Методологічні засади щодо аналізу маркетингової політики розподілу продукції за допомогою матриці БКГ 11 РОЗДІЛ 2 ОПТОВА ТОРГІВЛЯ В КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ 13 2.1 Сутність, види і функції оптової торгівлі 13 2.2 Фактори необхідності виникнення і функціонування оптових підприємств на ринку 15 2.3 Організаційна структура, роль і значення оптової торгівлі при розподілі товарів 20 2.4 Сутність та основні методи оптового продажу товарів 24 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Ця тема пов'язана з тим, що політика розподілу, як органічна частина маркетингової діяльності компанії, активно сприяє підвищенню ефективності збуту продукції. Згідно з сучасною концепцією маркетингу, найефективнішим інструментом маркетинг-міксу є товар, а інструменти маркетинг-міксу – комунікація, розподіл та ціна – засновані виключно на характеристиках товару. Політика розподілу відіграє досить важливу роль у системі управління маркетингом і залежить від того, наскільки вона ефективна та гнучка, що у свою чергу визначає загальну маркетингову політику. На сьогоднішній день це питання є актуальним, оскільки вивчення маркетингової політики розподілу та її впровадження на підприємствах значно підвищує ефективність роботи останніх, що у свою чергу призводить до збільшення прибутку. Метою даного дослідження є розробка заходів щодо вдосконалення збутової політики на підприємствах в умовах економічної ситуації, що склалася в Україні. Відповідно до поставленої мети у роботі визначено та вирішено такі наукові, методологічні та практичні завдання:  виявлено поняття "маркетингова політика розподілу", визначено структуру та функції каналів розподілу;  визначено методологічні основи аналізу маркетингової політики розподілу продукції з використанням матриці БКГ;  охарактеризована система розподілу асортименту підприємства;  вивчені канали розподілу, їх структура та стратегії розвитку.