0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування системи маркетингу на підприємстві ( на прикладі ВКФ Віта-Авто вантажні перевезення) (ID:97756)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 105+20 додатків
Рік виконання: 2015
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Управління маркетингом як необхідна умова діяльності підприємства... 1.2. Основні підсистеми системи управління маркетингом 1.3. Інструменти маркетингового управління підприємством РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ВКФ «Віта-Авто» та маркетингового середовища його функціонування 2.2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві 2.3. Аналіз комплексу засобів маркетингу РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ВКФ «ВІТА-АВТО» 3.1. Формування єдиної служби маркетингу 3.2. Удосконалення підсистеми маркетингового планування ВКФ «Віта-авто» 3.3. Маркетинговий проект удосконалення комунікаційної політики підприємства 3.4. Підсистеми реалізації маркетингового плану і контроль за його виконанням РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ НА ВКФ «ВІТА-АВТО» 4.1. Система управління охороною праці на підприємстві 4.2 Особливості організації робочого місця менеджера з організації перевезень ВКФ «Віта-Авто» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову