0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічний маркетинг ( на прикладі ВКФ "Віта-Авто" вантажні перевезення) (ID:97761)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1.Коротка характеристика діяльності підприємства 2. Характеристика послуг підприємства 3. Аналіз маркетингового середовища підприємства 3. 1 Аналіз факторів макромаркетингового середовища 3. 2 Аналіз факторів мікромаркетингового середовища 4. Розробка ринкової стратегії… 4.1. Визначення базової стратегії розвитку підприємства 4.2 Вибір стратегії охоплення ринку 4.3 Вибір стратегії позиціонування 4.4 Конкурентна стратегія 4.5 Стратегія росту 4.6 Стратегія підприємства по управлінню маркетинговим середовищем 5. Розробка продуктової стратегії 5.1. Товарна політика 5.2 Цінова політика 5.3 Політика розподілу 5.4 Політика просування Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову