0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Усні обчислення в початковому курсі математики (ID:127699)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Математика
Сторінок: 41
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи дослідження 1.1 Роль усних обчислень у вивченні початкового курсу математики............6 1.2 Усні обчислення, як специфічний етап уроку математики у початковій школі.............................................................................................................9 1.3 Види завдань, які учні повинні виконувати усно......................................12 1.4 Математична гра, як один із засобів організації і проведення етапу усних обчислень на уроці математики........................................................24 Розділ 2. Формування навичок усних обчислень в учнів початкових класів 2.1 Прийоми усних обчислень. Таблиці, що вивчаються напам’ять............28 2.2 Аналіз результатів експериментального дослідження...........................35 Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Добираючи завдання для усних обчислень, варто використовувати той матеріал підручника, який з тих чи інших причин не застосовувався на попередніх уроках. У разі потреби цей матеріал адаптують до форм проведення усних обчислень. Для усних обчислень можна використати також вправи і задачі, опрацьовані на попередніх уроках: повторно знаходити значення виразів, повторно розв'язувати задачі чи тільки складати плани розв'язування задач; практикувати постановку додаткових запитань до завдань підручника, модифікацію завдань підручника (зміна числових даних, вимоги чи форми проведення), а також використовувати матеріали зі спеціальних збірників усних задач і вправ. Під час повторного розв'язування задач (2-3 номери, бажано на одному розвороті підручника) учитель відводить час для обдумування (1-2 хв.), а потім пропонує повідомити план розв'язування кожної із задач чи саме розв'язання. Як правило, усні обчислення проводяться в швидкому темпі (у цьому допомагають попередні записи та наочність). Проте все це не знімає "навчального моменту" — учитель на якусь мить уповільнює хід роботи, вимагаючи від учнів обґрунтувати відповідь чи пояснити хід розв'язання одного із завдань. Під час усних обчислень застосовуються цікаві форми роботи та елементи змагання. Кількість вправ має бути такою, щоб виконання їх не перевтомлювало дітей і розв’язання не відходило за межі відведеного на це часу уроку.