Квадратні рівняння (ID:182696)
Зміст
Зміст:
Вступ……………………………………………………………………………..2
1. Аналіз програм……………………………………………………………...…3
2. Аналіз підручників…………………………………………………………….7
3. Тематичний план до теми «Квадратні рівняння»…………………………..14
4.Методичні особливості вивчення теми «Квадратні рівняння»…………….15
5. Базові задачі ………………………………………………………………….18
6. Розробки уроків………………………………………………………………20
7 Дидактичні матеріали до теми «Квадратні рівняння»……………………...37
Висновок………………………………………………………………………...46
Список літератури……………………………………………………………...47
Зразок роботи
Вступ
Відомо, що протягом багатьох років алгебру розглядали як науку про рівняння і способи їх розв'язування. Велике значення рівнянь підкреслював А. Ейнштейн. Він говорив: „ Мені доводилось ділити свій час між політикою і рівняннями. Проте, рівняння, на мій погляд, набагато важливіші, тому що політика існує тільки для даного часу, а рівняння будуть існувати вічно ”.
Рівняння в шкільному курсі математики займають чільне місце. На вивчення даної теми відводиться часу більше, ніж на будь-яку іншу з шкільного курсу математики. Це пояснюється тим, що рівняння широко використовуються в різних розділах математики. Сила теорії рівнянь в тому, що вона не тільки має теоретичне значення для пізнання природних законів, але і служить конкретним практичним цілям. Більшість задач про просторові форми і кількісні співвідношення реального світу зводиться до вирішення різних видів рівнянь, у тому числі і квадратних. Опановуючи способами їх розв’язання, люди знаходять відповіді на різні питання з науки і техніки (транспорт, сільське господарство, промисловість, зв'язок і т. д.). При вивченні будь-якої теми рівняння можуть бути використані як ефективний засіб закріплення, поглиблення, повторення і розширення теоретичних знань, для розвитку творчої математичної діяльності учнів
Основною метою даної курсової роботи є розгляд найважливіших методичних прийомів щодо вивчення теми «Квадратні рівняння» у шкільному курсі алгебри, формування уявлень про роботу над квадратними рівняннями на уроках математики, а також розгляд деяких нестандартних прийомів розв’язання квадратних рівнянь, які можна давати учням на факультативних заняттях.
Виходячи з даної мети, було поставлено такі цілі:
• вивчити науково-методичну літературу, що стосується вивчення квадратних рівнянь;
• проаналізувати шкільні підручники та систематизувати відомості про розв'язування квадратних рівнянь в шкільному курсі алгебри;
• розробити уроки на цю тему;
• зробити висновки.
Інші роботи з даної категорії: