0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прикладні задачі з математики (ID:212121)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Математика
Сторінок: 39
Рік виконання: 2011
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН Вступ…………………………………………………………………………..3 І. Прикладна спрямованість математики. 1.1. Роль прикладної спрямованості в навчанні математики…………..4 1.2. Педагогічні функції прикладних задач……………..…....………....6 1.3. Математичне моделювання як метод реалізації прикладної спрямованості………………………………………………………………….7 1.4. Основні вимоги до прикладних задач………..…….………………12 ІІ. Прикладні задачі в курсі вивчення математики. 2.1. Прикладні задачі на одночасний рух та спільну роботу……..……14 2.2. Прикладні задачі на відсотки……………………………………….20 2.3. Прикладні задачі на дослідження……………………..……………22 2.4. Прикладні задачі у процесі вивчення рівнянь і нерівностей……..28 2.5. Задачі прикладного змісту в стереометрії……………….…………31 2.6. Прикладні задачі в курсі алгебри і початків аналізу ……………...35 Висновки………………………………………………………………………38 Список використаної літератури……………………………………………39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
І. Прикладна спрямованість математики. 1.1.. Роль прикладної спрямованості в навчанні математики. Математична освіта є важливою складовою загальноосвітньої підготовки людини. Місце математики в системі освіти визначається її роллю в інтелектуальному, соціальному і моральному розвитку особистості, розумінні будови і використанні сучасної техніки, розвитку економіки, інформаційно-комунікаційних технологій, сприймання наукової картини світу і сучасного світогляду. Відзначаючи особливу роль математики в сучасному світі, академік В.М.Глушков зазначав, що велика кількість галузей науки і техніки своїми успіхами значною мірою завдячують саме широкому використанню математичних методів. Тому не менш важливою метою навчання математики є науково правильне розуміння особливостей відображення математикою явищ оточуючого світу, вміння будувати простіші математичні моделі реальних явищ і процесів та володіння математичним апаратом для їх дослідження. Серед напрямів, що можуть суттєво вплинути на підвищення зацікавленості у вивченні математики та поліпшення рівня загальноосвітньої математичної освіти, є посилення практичної і прикладної спрямованості курсу математики. Під практичною спрямованістю розуміють навчання безпосередньому застосуванню знань, які були отримані під час вивчення теоретичного курсу математики, - формування обчислюваних навиків, умінь виконувати тотожні перетворення, розв’язувати рівняння і нерівності, текстові задачі, досліджувати функції і будувати їх графіки, розв’язувати геометричні задачі на побудову, обчислення, доведення та дослідження. Прикладна спрямованість навчання математики передбачає орієнтацію його змісту й методів на тісний зв’язок із життям, вироблення умінь використовувати здобуті під час вивчення математики знання в своїй практичній діяльності та при вивченні інших наук. Орієнтація на практичну та прикладну підготовку під час навчання математики є необхідною умовою для політехнічної підготовки, яка передбачає застосування математичних знань і вмінь до розв’язування задач, зміст яких пов’язаний з описом виробничих процесів управління. Прикладна і політехнічна направленість навчання передбачає систематичне розкриття тісного зв’язку теоретичного і прикладного напрямів математики. Це дає можливість створити сприятливі умови для подолання протиріччя між отриманням математичних знань в «чистому» вигляді та їх неспроможністю застосовувати ці знання на практиці. Головним засобом реалізації прикладної спрямованості курсу математики є використання прикладних задач, тобто задач, що виникли зовні математики, але для свого розв’язування потребують застосування математичних методів. Проблемі використання прикладних задач в шкільній математиці присвячено чимало досліджень. Проте переважна більшість дослідників розглядає включення цих задач в курс алгебри або планіметрії чи в курс алгебри і початків аналізу та стереометрії. Звичайно в підручниках є задачі-розрахунки, в основу яких покладено залежності між величинами, які часто зустрічаються в житті, - між компонентами руху; між ціною, кількістю і вартістю; між продуктивністю праці, часом роботи і одержаною продукцією; розрахунки часу; знаходження периметрів, площ; обчислення витрат різних матеріалів тощо. Проте здебільшого задачі різних сюжетів, що мають однакові математичні залежності між величинами, а отже, і розв’язуються за допомогою однакових математичних моделей, розглядаються відокремлено одна від одної, без аналізу спільних і відмінних рис, тобто без належної системи.