0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості методичних засад використання простих задач на різнецеві, кратні порівняння у початковій школі (ID:256055)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Математика
Сторінок: 28
Рік виконання: 2016
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА РІЗНЕЦЕВІ, КРАТНІ ПОРІВНЯННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1.Сприймання учнями простих задач на різницеві, кратні порівняння у початковій школі……………………………………………………….. 5 1.2.Роль та місце схем, таблиць у процесі вивчення простих задач учня початкової школи………………………………………………………. 6 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА РІЗНЕЦЕВІ, КРАТНІ ПОРІВНЯННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1.Алгоритм вивчення простих задач на різницеві , кратні порівняння у початковій школі……………………………………………………… 14 2.2.Практичні основи вивчення простих задач на різницеві, кратні порівняння у початковій школі………………………………………. 18 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………… 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У наш час дуже важливим є уміння методично правильно використовувати різноманітні методичні прийоми навчання розв'язування учнями початкової школи простих задач на різницеві, кратні порівняння. Учитель зобов’язаний подати навчальний матеріал доступно для дітей. У навчанні математики особливу роль відведено задачам. Вони виступають як дидактичний засіб навчання, виховання і розвитку школярів. Зокрема, початкових класах задачі є тим конкретним матеріалом, за допомогою якого в дітей формуються нові і закріплюються в процесі застосування уже здобуті знання [15]. Дану проблему досліджували такі науковці, методисти та педагоги як: Богданович М.В., Козак М.В. та Король А.Я., які розробили класифікацію простих задач. Надзвичайно великий внесок в розробці методичної системи навчання розв'язування сюжетних задач внесла Скварцова С. Онопрієнко О. вивчав компетентний підхід у навчанні методики навчання розв’язування задач. Логачевська С. Наголошувала на обов'язковому врахуванні типів пам'яті. Також до даної проблеми долучилися Мироновка Л., Борщ Г., Дворецька Л.О., Жигайло О.О., Шаран В.О. Н.О. Будна, Г.П. Лишенко та інші. Мета курсової роботи полягає в практичному обґрунтуванні використанні простих задач на різницеві , кратні порівняння у початковій школі; детальному ознайомленню з алгоритмами та практичними основами вивчення даних задач. Завдання курсової роботи: 1. Ознайомити зі сприйманням учнями простих задач на різницеві, кратні порівняння у початковій школі; 2. Проаналізувати особливості використання схем, таблиць під час вивчення даних задач; 3. Узагальнити методику та практичні основи вивчення простих задач на різницеві, кратні порівняння у початковій школі. Об’єктом дослідження є процес навчання простих задач на різницеві, кратні порівняння у початковій школі. Предметом дослідження є вдосконалення методичних прийомів навчання розв'язування учнями початкової школи простих задач на різницеві, кратні порівняння.