0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сутність ітераційних методів розв'язання систем лінійних рівнянь (ID:600683)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Математика
Сторінок: 15
Рік виконання: 2021
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретична частина 5 1.1.Сутність ітераційних методів розв'язання систем лінійних рівнянь 5 1.2. Класифікація ітераційних методів 6 1.3.Порядок рішення СЛАР 8 РОЗДІЛ 2. Практична частина 12 2.1. Застосування отриманих знань 12 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ДЖЕРЕЛ 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Будь-який чисельний метод лінійної алгебри можна розглядати як деяку послідовність виконання арифметичних операцій над елементами вхідних даних. Якщо при будь-яких вхідних даних чисельний метод дозволяє знайти рішення завдання за кінцеве число арифметичних операцій, то такий метод називається прямим. У протилежному випадку чисельний метод називається ітераційним. Прямі методи - це такі, як метод Гаусса, метод поповнення, метод спряжених градієнтів та ін. Ітераційні методи – це метод простої ітерації, метод обертань, метод змінних напрямків, метод релаксації і ін На практиці в більшості випадків знайти точне рішення виниклої математичної задачі не вдається. Це відбувається головним чином не тому, що ми не вміємо цього зробити, а оскільки шукане рішення зазвичай не виражається в звичних для нас елементарних або інших відомих функціях. Тому важливого значення набули чисельні методи, особливо у зв'язку із зростанням ролі математичних методів у різних галузях науки і техніки та з появою високопродуктивних ЕОТ. Таким чином, підтверджується актуальність дослідженої теми.