0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ (ID:752551)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Математика
Сторінок: 104
Рік виконання: 2022
Вартість: 3500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ 8 1.1. Психологічні особливості учнів 5-6 класів 8 1.2. Феномен креативного мислення та особливості його формування 20 1.3. Потенціал математики у формуванні креативного мислення учнів 5-6 класів 24 1.4. Основні напрямки формування креативного мислення учнів 5-6 класів 30 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ 38 2.1. Практичне застосування інноваційних технік для розвитку креативності учнів на уроках математики 38 2.2. Методичні особливості використання система задач креативного характеру у процесі навчання математики учнів 5-6 класів 43 2.2.1.Задачі на кмітливість 44 2.2.2. Логічні задачі 45 2.2.3. Задачі комбінаторного характеру 47 2.2.4. Математика в загадках 49 2.2.5. Історичні задачі 53 2.3. Нестандартні уроки та позакласні математичні заходи, спрямовані на розвиток креативності. 55 2.3.1. Урок-подорож «Подорож геометричною країною» 55 2.3.2. Урок-гра на тему: «Відсоткові розрахунки» 61 2.3.3. Математична гра-змагання «Найрозумніший» 67 2.4. Педагогічний експеримент 68 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86 ДОДАТКИ……………………………………………………………………… 92
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. У сучасному житті, яке характеризується стрімкими змінами в різних його сферах, особливого значення набуває здатність людини самостійно і нестандартно мислити, прогнозувати результати, проявляти творчий підхід у будь-якій діяльності. Освіта у сучасному світі має забезпечувати підростаючому поколінню можливості успішно адаптуватися до умов, що постійно змінюються, бути готовими до продуктивного практичного використання набутих у процесі навчання знань і вмінь, здійснювати ґрунтовний аналіз ситуацій та на його основі приймати виважені рішення щодо нагальних питань, виявляти оригінальність та нестандартність підходів у розв’язуванні проблем. Тому завданням кожного вчителя є не тільки забезпечення оволодіння учнями змістом навчальних дисциплін, а й формування у школярів прийомів розумової діяльності та умінь їх ефективного використання, розвиток уваги, пам’яті, уяви, креативного мислення. Про необхідність формування креативного мислення особистості свідчить також постійне зростання потреб суспільства у фахівцях, здатних вирішувати складні теоретичні та практичні завдання. Тому розкриття творчого потенціалу, створення оптимальних умов для самореалізації особистості, тобто розвиток креативності учнів, є одним із пріоритетних завдань сучасної освіти. Саме концептуальні принципи, визначені в системі освіти, слугують реалізації ідеї навчання впродовж життя, підвищенню ролі інтелектуального потенціалу суспільства, орієнтації на виховання особистості, здатної до самоосвіти та саморозвитку [27].