Міопія з точки зору сучасної гігієни (ID:1219493)
Зміст
Вступ – 3 ст
Розділ 1. Сучасні аспекти розвитку та профілактики міопії – 5 ст
1.1 Годинний перегляд телевізора чи комп’ютера «не викликає короткозорості» - 5 ст
1.2 Ігри на свіжому повітрі «вдвічі зменшують шанс бути короткозорим» - 5 ст
1.3 Вплив пози читання, кута погляду та відстані читання з короткозорістю та прогресуванням короткозорості – 5 ст
1.4 Синій спектр світла та погана освітленість не викликає міопію. – 6 ст
1.5. Морква і чорниця не лікують міопію – 6 ст
1.6 Вправи на рухи очей не лікують міопію – 7 ст
1.7 Справжні причини міопії – 7 ст
Розділ 2. Синдром комп’ютерного зору (CVS) – 8 ст
Розділ 3. Синдром сухого ока – 10 ст
Розділ 4. Роль світлового режиму у навчальних приміщеннях – 12 ст
Висновок – 15 ст
Список використаної літератури і джерел - 16
Зразок роботи
Вступ
За допомогою органів чуттів людина сприймає явища навколишнього середовища. Процеси виховання і навчання людини з дня її народження здійснюються при безпосередній участі органів чуттів. Пошкодження того чи іншого органу чуттів або порушення його нормальної діяльності унеможливлює цілісне, всебічне сприймання життя і робить його неповноцінним.
Серед усіх органів чуттів, найбільшої уваги потребують органи зору, тому що видиме сприймання світу відбувається тільки за їх допомогою. Про збереження функціональної норми зорового аналізатора повинні піклуватися педагоги, батьки і, безперечно, самі учні. За допомогою зору людина отримує найбільшу кількість (80-85%) інформації про навколишній світ.
Нормальна рефракція (еметропія) забезпечує фокусування зображення на сітківці. Для чіткого сприйняття предметів необхідно, щоб паралельні промені від зображення сходилися на сітківці. Як вже зазначалося, існують два основних види аномалії рефракції — далекозорість (гіперметропія) і короткозорість (міопія).
У період дитинства переважає такий вид рефракції, як далекозорість. Частота нормальної рефракції і короткозорості дуже мала. Око новонародженої дитини, як правило, далекозоре, оскільки має коротку повздовжню вісь. Далекозорість пов'язана з неправильною формою ока (вкорочене очне яблуко) або з неправильною кривизною рогівки чи кришталика.
У подальші вікові періоди далекозорість трапляється рідше, а еметропія і короткозорість — частіше. За час шкільного навчання — від вступу у школу до її закінчення — кількість короткозорих дітей зростає у 5 разів.
За будь-яких відхилень зору в дітей і, підлітків (гострота, рефракція, світловідчуття, поле зору та інші зміни) їм необхідна пильна увага лікаря-офтальмолога і неухильне дотримання в школі та вдома всіх його приписів.
Очі дитини за своєю будовою відрізняються від очей дорослих. Очні западини і яблука відносно більші, передньо-задня вісь очного яблука коротша, внаслідок чого очі дитини далекозоріші. За даними Ерісмана, 67,8% дітей 8-10 років мають далекозорість. Білкова оболонка ока (склера) в дітей тонша, а рогівка товща, кришталик опукліший і дуже еластичний і тому може швидко змінювати свою форму. Ця обставина свідчить про те, що очі в дитини мають значно більшу здатність акомодації, ніж у дорослих.
Також цікавим фактом є, те що, згідно з дослідженнями, існує прямий зв’язок з наявності міопії і розвитком інтелекту людини.
Інші роботи з даної категорії: