Зміст
Вступ
1. Теоретична частина: історичний аналіз аптекарської справи
1.1. Історія виникнення аптекарської справи
1.2. Керування персоналом як складова успішної діяльності фірми
1.3. Необхідна структурна перебудова галузі
1.4. Маркетинговий аналіз впроваджений в аптеці
Розділ 2. Загальна характеристика приватної аптеки “Омела”
2.1. Загальні положення
2.2. Загальна оцінка ефективності діяльності аптеки
Сума власного оборотного капіталу
Розділ 3. Розробка бізнес плану
3.1. Характеристика проекту
3.2. Оцінка ефективності
3.3. Ризики
3.4. Маркетингова стратегія
3.5. Охорона навколишнього середовища
Висновки
Список використаної літератури
Коли продукт уже знаходиться на ринку, те основною задачею маркетингу є визначення відносини до нього з урахуванням усіх коливань ринку. Обсяг продажу препарату, частота його виписування, загальне число лікарів, його що використовують, або розбивка їх по спеціальностях, по типі використання препарату по регіональних залежностях його застосування повинні спостерігатися як для визначення місця і динаміки препарат на ринку, так і для визначення його конкурентноздатності.
Заходу щодо стимулювання збуту фармпрепаратов: безкоштовна доставка до споживача, відстрочка платежу, надання різних видів знижок, матеріальні винагороди, конкурси споживачів, допомога в рекламних заходах збуту продукції, гарантія повернення нереалізованої продукції.
Підводячи підсумок усьому викладеному, можна сказати наступне: завершальною стадією маркетингу є продаж лік покупцеві і забезпечення виживаності аптечного підприємства в умовах конкуренції.
Також з розрахунку ми бачимо, що впрваджений проект економічно доцільний, оскільки приносить прибуток і має позитивний NPV=24340 грн.
При цьому існують потенційні резерви зниження витрат, що розподілені в такий спосіб: постачання- 50%, виробництво- 10%, збут- 40%. Зниження витрат викликає зростання річного прибутку і приведе до збільшення ефективності проекту.
Маємо надію, що при очному спілкуванні з інвестором більш повна інформація ще глибше переконає його в надзвичайній інвестиційній привабливості проекту.
В даний час нами ведуться грунтовні маркетингові дослідження, що до пошуку альтернативи придбання обладнання, сировини та приміщення.
Матеріали проведеного дослідження дозволяють зробити такі висновки:
1. робота аптеки за умов ринку, коли реалізація товарів проводиться за вільними розкладом, передбачає оптимальне встановлення торгівельної надбавки, яка має повністю відшкодовувати витрати обігу і забезпечувати певний рівень рентабельності підприємства;
2. разом з тим вільне встановлення торгівельних надбавок не повинно заохочувати роботу колективів по економії витрат обігу, бо врешті-решт це може відбитися на зменшенні обсягу товарообороту, а отже і на кінцевому результаті – прибутку.
Важливими важелями, що забезпечують науковий підхід до організації чіткої роботи, достовірної системи обліку і контролю, для прийняття оптимальних управлінських рішень, є бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності. Їхня зростаюча роль на сучасному етапі обумовлює важливість теоретичних основ бухгалтерського обліку й аналізу господарської діяльності.
За нових умов господарювання працівники самі повинні прислухатись до покупців і вивчати їх попит. І в цьому питанні продавці повинні нормально конкурувати. Там, де кращі за якістю товари, де вищий рівень обслуговування, і де нижчі ціни, там буде більш покупців, і як висновок - більше прибутку.
На обсяг прибутку впливають також наднормативні товарні запаси (збільшують витрати по процентах за кредит, витрати по збереженню товарів), швидкість обороту товарів, чітке виконання договорів на поставку товарів та поверненню тари (своєчасний розрахунок за одержані товари від постачальників, а постачальників – за тару, одержану від покупців), роздрібних підприємств, скорочення дебіторської заборгованності. І все це за умов конкурентної боротьби вирішується з чималими витратами праці. Щоправда без неї неможливо досягти високої рентабельності торгівельних підприємств.
Аналіз фінансово-комерційної діяльності показав, що в аптеці ведеться бухгалтерський облік, заповнюється та здається до налогової усі форми звітності, які передбачені законодавством, з яких ми бачимо, що підприємство працює як за рахунок власних, так і за рахунок залучених коштів, тому коефіцієнти ліквідності і фінансової незалежності мають приблизно однакові значення і в порівнянні з попереднім періодом спостерігається динаміка зменшення позикових коштів.
Показники ділової активності і оцінки прибутковості досить високі. Але хоча аптека в звітному році отримала на 20,5 тис.грн. (113,2 – 133,7) менше прибутку ніж в попередньому році, проте також зменшилась сума короткострокових зобов’язань 71,2 тис.грн. (307,3 – 378,5), причому в більшій мірі.
Але у наступному році треба врахувати усі недоліки, які заважали отримати більше прибутку. Також провести маркетингове дослідження для виявлення нових ідей та впровадження їх у дію.