Зміст
Вступ
1. Теоретична частина
1.1. Міжнародний та вітчизняний досвід управління охороною здоров`я
1.2. Менеджмент і маркетинг у сучасній охороні здоров'я
1.3. Система комп'ютерно-інтегрованого управління лікувально-профілактичними закладами
1.4. Охорона здоров'я в умовах ринкової економіки: порівняльна
характеристика міжнародного та вітчизняного стану
1.5. Проблема регулювання в системі управління охороною здоров`я вСША
1.6. Оксфордська модель організації медичної допомоги
1.7. Канадська система організації охорони здоров`я
2. Аналітико – дослідницька частина
2.1. Теоретичне обґрунтування вибору профілю і форм власності створювання медичної установи
2.2. Характеристика і розроблення пакету засновницької документації
2.3. Реєстрація медичної установи
2.4. Ліцензія на право здійснення підприємницької діяльності
2.5. Бізнес – план медичної установи
2.6. Основні гігієнічні вимоги до медичної установи даного профілю
2.7. Проектування та будівництво, реконструкція медичної установи
2.8. Основні висновки та пропозиції
3. Проектно – рекомендаційна частина
3.1. Рекомендації щодо поліпшення управління охороною здоров`я
3.2. Обґрунтування доцільності впровадження теорії мотивації А.Маслоу в практику управління ТОВ “ДОРА”
3.3. Шляхи вдосконалення механізмів управління ТОВ“ДОРА” м. Маріуполь
3.3.1. Регулювання трудових взаємовідносин у ТОВ “ДОРА” на підставі укладення трудової угоди та тестування
Висновки
Список використаної літератури
Люди відіграють особливу роль у розвитку організації. Вони є творцями організації. Визначають її цілі та методи їх досягнення. З іншого боку, люди як найважливіший ресурс організації мають потребу в управлінні. Особливість людських ресурсів полягає в тому, що люди наділені інтелектом, здатністю до розвитку, приходять в організацію для задоволення власних потреб і залишаються в ній протягом тривалого періоду.
1. Зробивши огляд сучасної літератури можемо зробити висновок, що в загальному вигляді управління персоналом полягає в забезпеченні організації необхідною кількістю співробітників потрібної спеціалізації, рівня кваліфікації та їхньої мотивації для реалізації поставлених цілей
Для цього організації повинні розробляти, використовувати й удосконалювати методи і програми організації. Реалізації підбору та збереження необхідного їх персоналу, його професійного розвитку. Оцінки діяльності кожного співробітника з точки зору досягнення організаційних цілей, що дають можливість скоригувати його поведінку. Винагороди персоналу за його зусилля. Взяті в єдності вони являють собою систему управління людськими ресурсами. Вона має містити в собі стратегію управління, операційні підсистеми та інформаційне забезпечення.
2. В аналітико – дослідницький частині розкрито сутність створення товариства з обмеженою відповідальністю, наведено бізнес – план. в якому досконало розкрито стратегія та перспективи розвитку ТОВ”ДОРА” Даний проект орієнтований на задовольняння попиту в наданні послуг що до надання консультативної допомоги хворим Маріуполя, зокрема Жовтневого району, одного з найкрупніших районів міста. Реалізація проекту здійснена шляхом створення Товариства з обмеженою відповідальністю – ТОВ Лікувально – консультативний центр “ДОРА” на основі сучасних технологій.
Аналіз ринку показав гостру необхідність у заповненні ніші подібних послуг. Ціни на послуги орієнтовані на пацієнтів із середнім рівнем статку. Профіль запропонованої мною медичної установи – це “лікувально – консультативний центр. Але при аналізі діяльності висвітилась проблема – треба вдосконалити стратегію керівництва при прийомі на роботу та складання трудової угоди при наймі працівників. А також запропонувати найманим працівникам придатні для них умови праці та оплату праці.
3. У проектно – рекомендаційній частині було розроблено рекомендації що до удосконалення управління в області охорони здоров`я ( на основі вітчизняного та світового досвіду) А також обґрунтовано доцільність впровадження теорії мотивації А.Маслоу в практику управління ТОВ «ДОРА».
Зміст стратегії управління персоналом полягає у визначенні шляхів розвитку компетенцій усього персоналу організації та кожного з її співробітників окремо. До складу базових функцій менеджеру відносять планування персоналу, його добір і первинний розвиток, оцінку результатів діяльності, розвиток, оплату праці, соціально – психологічну підтримку, реєстраційні та юридичні функції. Взаємодія підрозділів організації в галузі кадрового менеджменту має здійснюватися на основі концепції спільної відповідальності. Керівники всіх підрозділів несуть відповідальність за підвищення ефективності використання персоналу. Служба управління персоналом вирішує це завдання шляхом створення загальних умов, що сприяють реалізації потенціалу кожного співробітника, а також через здійснення контролю за їх застосуванням. За такого підходу професіоналізм фахівців з людських ресурсів поєднується з досвідом і безпосередньо контактом керівників зі своїми підлеглими.
Запропоновані мною методи прийняття на роботу співпрацівників на підставі трудового договору дають можливість працівникам мати гнучку систему оплати своєї праці, орієнтуватися на результат своєї діяльності, мати можливість чітко визначити скільки їм треба надати медичних послуг, що б мати прибуток, мати можливість задовольнити свої матеріальні потреби.