0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вакцинація у медійному дискурсі України (ID:547639)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Медицина
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВАКЦІНАЦІЇ 5 1.1. Імунізація та досягнення вакцінацій 5 1.2. Календар щеплень 7 1.3. Етапи вакцинації від COVID-19 в Україні та її безпечність 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВАКЦИНАЦІЇ У МЕДІЙНОМУ ДИСКУРСІ УКРАЇНИ 13 2.1. Аналіз етапів розробки та строків розробки вакцини 13 2.2. Дослідження вакцінальних настроїв 15 2.3. Аналіз світових ЗМІ про вакцинацію в Україні 20 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ВАКЦІНАЦІЇ В УКРАЇНІ 22 3.1. Вакцінація на сьогоднішній день 22 3.2. Законопроект №4142: правда та міфи про вакцинацію 24 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної роботи. Тема вакцинації стала відображенням основних соціальних, політичних, філософських і культурних тенденцій, які притаманні функціонуванню цього типу дискурсу. Стрімкий розвиток нових технологій у ХХІ столітті сприяв швидкому поширенню технічних засобів поширення інформації та постійній увазі сучасної людини, яка не уявляє свого життя без преси, телебачення, радіо та Інтернету. Зараз вчені говорять про «медіатизоване суспільство» та «медіатизовану особистість». Тому комунікація за допомогою сучасних медіа не лише викликала постійний інтерес у наукової спільноти, а й створила нову дослідницьку парадигму, яка розглядає медіадискурс як міждисциплінарну сферу досліджень, включаючи аналіз вакцинації, соціального, психологічного, комунікативного, культурного, економічні, юридичні, філософські, інформаційні та інші питання, що стосуються мети та завдань цього дискурсу. Важливою проблемою для вакцинації була класифікація медіа-досліджень за цим завданням, що допомагає вирішити багато нагальних питань, з’ясувати суть феномену ЗМІ та його ієрархію, чіткіше окреслити структуру цього типу дискурсу, зрозуміти взаємодію між нею компонентів, систематичне знання функціональних особливостей. З початку вакцинації проти особливо небезпечної інфекційної хвороби COVID-19 українська влада йшла шляхом державного розповсюдження вакцини за встановленими нею критеріями. При визначенні пріоритетності груп населення для вакцинації, внаслідок чого люди, які належать до цих так званих пріоритетних груп, тривалий час не вакцинувалися дуже активно, а інші особи, які хотіли вакцинуватися, не мали такої можливості. На даний момент гострота проблеми знизилася, хоча ще залишаються проблеми з можливістю вибору вакцини в ряді регіонів, у тому числі в Києві. Але фактично ніхто не аналізував цю ситуацію з чисто юридичної точки зору, з точки зору дотримання прав людини та того, чи дискримінує запроваджена процедура вакцинації певні групи населення. Мета курсової роботи: розглянути вакцинацію у медійному дискурсі України. Завдання:  розглянути теоретичні аспекти вакцинації;  проаналізувати вакцинацію у недійному дискурсі України;  дослідити перспективи вакцинації в Україні на сьогоднішній день. Об’єкт дослідження: медійний дискурс України. Предмет дослідження: вакцинація. Методи дослідження. У роботі примінявся теоретичний метод дослідження (спостереження; інтерв'ю або бесіда; опис) Теоретичне значення цього дослідження пов’язане з проведенням роз’яснювальної роботи з громадянами про щеплення у медійному дискурсї України. Практична значимість цього дослідження пов’язана:  з необхідністю виконання щеплень, згідно календарю щеплень;  з необхідністю впровадженням вакцинації від COVID-19 в Україні з метою уникнення поширення захворювань громадян та не допущення нокдауну. Структура роботи: робота має вступ, 3 розділи з підрозділами, висновок та список використаних джерел. Короткий аналіз досліджень. Складний аналіз мас-медійного дискурсу відображений у статтях: Гриб В. В., Юдіна О.Ю. та ін.. Також питання вакцинації розглядаються на сайті «Практика ЄСПЛ. Український аспект» та ін.. Вони спрямовують свої зусилля для визначення суті мас-медійного дискурсу, його функційних, прагматичних, когнітивних, мовних особливостей. Серед сучасних досліджень репрезентовані розвідки з проблем класифікації медіадискурсу, хоча вони не мають системного характеру. АП по ЕТХТ 61%