Зміст
В и х і д н і д а н і
Ви- керівник виробничо- торговельної фірми. Підприємство молоде, зростаюче, працівники - ентузіасти-однодумці.
6 вересня фірма отримала запрошення на участь у міжнародній виставці у США - місто М. Міжнародний аеропорт - у цьому ж місті М, рейси - щодня.
Відкриття виставки – 5 грудня, тривалість виставки - тиждень, підготовка до відкриття (завезення експонатів, оформлення стендів)- три дні; завершення (демонтаж, вивезення експонатів) після закриття - ще два дні. Режим роботи виставки для відвідувачів - з 11 до 20 годин щоденно.
Максимальні витрати, які може дозволити собі фірма для участі у виставці, становлять 50 000 $.
Реєстраційний збір з учасників виставки становить 2000 $, реєстрація одразу забезпечує включення до каталогу. Додаткова розширена реклама у каталозі коштує 300 $ за 1/4 сторінки. На думку відділу маркетингу, оптимальною була б реклама на 1/2 стор.
Всю площу виставкового залу (демонстраційну) поділено на орендні модулі.
Один модуль демонстраційного стенду - 25 кв.м, мінімальна можлива оренда експозиції - 50 кв.м.
Для презентації продукції фірми потрібно щонайменше 70 кв.м., бажана площа 120 кв.м. Оренда 1 кв.м. стенду на весь період виставки коштує 300 $.
Збирання та підключення до комунікацій стендового модуля коштує: за перші 50 кв.м. 500 $, за кожні наступні 25 кв.м - 300 $.
Орієнтовна вага багажу (продукція-експонат та елементи оформлення):
для стенду у 50 кв.м. – 190 кг; для стенду у 75 кв.м. - 210 кг,
для стенду у 100 кв.м. - 250 кг, для стенду у 125 кв.м. - 270 кг.
Тариф транспортування багажу - 4 $. за кг. в одному напрямі.
Для обслуговування стендів (презентування експонатів, консультування відвідувачів) необхідні 3-6 спеціалістів.
Можливе залучення кваліфікованого спеціаліста по обслуговуванню демонстраційних стендів та презентаціях з адміністрації виставки, ця послуга коштує 500 $ за день роботи цього спеціаліста.
Інтереси фірми потребують участі у виставці керівника фірми, бажана участь заступника з комерційних питань. Заступник та 4 спеціалісти з фірми вільно володіють англійською, ділове спілкування керівника вимагає участі перекладача.
Залучення американського перекладача з адміністрації виставки коштує 75 $ на годину, або 450 $ за робочий день.
Авіаквиток Київ - М -Київ (туди і назад) коштує 1500 $, проживання в готелі - 100 $ за добу; їжа, транспортні витрати на пересування по місту (добові) - 60 $ за добу для кожної особи.
Вартість одноразової візи - 130 $. за один паспорт, страхування - 10 $ за добу з особи. Візи без страхового полісу на весь час перебування у США Консульство США не видає.
Завдання
1. Розробити рішення про участь фірми у виставці, розглянувши кілька можливих альтернативних варіантів і обґрунтувавши оптимальний, який забезпечить максимальне представництво як експонатів, так і співробітників підприємства.
Для цього:
1.1. Сформулювати проблему, мету рішення, вказати існуючі обмеження та критерії оцінювання альтернативних варіантів.
1.2. Запропонувати і розрахувати кілька альтернативних варіантів.
1.3. Виходячи з сформульованих критеріїв, аргументувати обрання оптимального варіанту.
2. Скласти план заходів з підготовки і участі у виставці.