0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичні підходи до оцінки потенціалу ринку (ID:1046295)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 53
Рік виконання: 2024
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. Науково-методичні основи оцінки потенціалу ринку 5 1.1 Теоретичний підхід до оцінки потенціалу цільового ринку 5 1.2 Стратегічний аналіз ринку м'ясопереробки та виробництва м'ясної продукції 9 2. Стратегічний аналіз діяльності підприємства ПрАТ «Бершадський м’ясокомбінат» 27 2.1 Загальна характеристика підприємства 27 2.2 Стратегічний аналіз основних показників діяльності підприємства та оцінка його внутрішнього потенціалу 31 2.3 Стратегічний портфельний аналіз 40 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний світ характеризується високим рівнем конкурентності та динамічністю ринкових умов. У таких умовах підприємствам необхідно постійно адаптуватися до змін, розробляти ефективні стратегії розвитку та приймати своєчасні управлінські рішення. Одним із важливих інструментів стратегічного управління є оцінка потенціалу ринку. Вона дозволяє визначити можливості та загрози, які існують на ринку, а також оцінити конкурентоспроможність підприємства. Оцінка потенціалу ринку є актуальним завданням для підприємств різних галузей економіки. Вона дозволяє: • Знизити ризики при прийнятті управлінських рішень; • Визначити напрями розвитку підприємства; • Оптимізувати структуру витрат; • Покращити взаємодію з конкурентами; • Підвищити ефективність управління підприємством.