0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка інноваційної стратегії підприємства (ID:104991)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 42
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………1 1.Аналіз господарсько – економічної діяльності підприємства…………….... 3 1.1. Аналіз внутрішнього середовища організації………………………...... 3 1.1.1. Організаційний зріз……………………………………………....... ..3 1.1.2. Виробничий зріз ……………………………………………….. ...... 6
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ………………………………………………………………………………1 1.Аналіз господарсько – економічної діяльності підприємства…………….... 3 1.1. Аналіз внутрішнього середовища організації………………………...... 3 1.1.1. Організаційний зріз……………………………………………....... ..3 1.1.2. Виробничий зріз ……………………………………………….. ...... 6 1.1.3. Кадровий зріз внутрішнього середовища……………………….... 11 1.1.4. Маркетинговий зріз………………………………………………....13 1.1.5. Фінансовий зріз………………………………………………...........16 1.1.6. Аналіз організаційної культури……………………………………18 2. Аналіз зовнішнього середовища компанії………………………………….19 2.1. Аналіз впливу факторів макросередовища……………………….19 2.1.1. Економічне середовище…………………………………….............19 2.1.2. Політико-правове середовище……………………………..............20 2.1.3. Науково-технічне середовище……………………………………..22 2.1.4. Демографічна ситуація……………………………………………..23 2.1.5. Культурне середовище……………………………………………..24 2.2. Аналіз впливу факторів мікросередовища……………………….24 2.2.1. Постачальники компанії………………………………………..24 2.2.2. Посередники організації………………………………………..25 2.2.3. Клієнти компанії…………………………………………….......26 2.2.4. Конкуренти компанії……………………………………………28 3. Місія і цілі компанії………………………………………………………..31 3.1. Місія компанії…………………………………………………………..31 3.2. Цілі компанії…………………………………………………………....32 4. Аналіз сильних і слабких сторін компанії………………………………...33 5. Функціональні стратегії організації……………………………………..35 Висновки………………………………………………………………………38 Список джерел інформації…………………………………………………...40 Додаток А……………………………………………………………………...41 Додаток Б………………………………………………………………………42 Вступ Інноваційна стратегія підприємства – специфічне явище, що склалося й оформилося протягом останніх декількох десятиріч. Сутність інноваційної стратегії полягає в активному сприянні господарським суб’єктом на ринок та перспективному зміненні внутрішнього середовища підприємства згідно з соціально-господарськими тенденціями, що склалися. Стабільність підприємства в ринковому середовищі викликає необхідність розробки інноваційної стратегії та її реалізації. Іноваційна стратегія – дуже важлива складова управлінської діяльності підприємства, особливо є актуальною у наш час, час наявності нестабільності в економічній і політичній ситуації, бо дозволяє підприємству успішно конкурувати на ринку з покращеною чи створеною продукцією. Дана тема актуальна для обраної організації, тому що воно, маючи досить великий потенціал виробничих можливостей, не завжди може їх реалізувати через необхідне для цього збільшення витрат на виробництво. Крім того, підприємство ВАТ «Харківський підшипниковий завод» (АТ "ХАРП") увійшло до списку найінноваційних машинобудівних підприємств України за підсумками всеукраїнського рейтингу "Гвардія Новаторів 2007", посівши в ньому 35-е місце, де оцінювалася ефективність інвестицій в підприємство, інноваційна, науково-технічна активність, продуктивність праці і енергоємність виробництва. Відкрите акціонерне товариство "Харківський підшипниковий завод" спеціалізується на виробництві кулькових підшипників загальнопромислового призначення та роликових підшипників для залізничного транспорту. Продукція підприємства також використовується в автомобільній, гірничодобувній й електротехнічній промисловості, металургії й інших галузях. Всього виробляє більш ніж 500 типів підшипників. На підприємстві працюють до 6000 чоловік. 8-й державний підшипниковий завод, на базі якого створено АТ «ХАРП», почав випуск продукції в 1947 р. У подальші роки підприємство неодноразово модернізувалося і розширювалося, і в 70-х воно вважалося одним із кращих з оснащення в своїй галузі. Велика частина продукції випускалася із Знаком якості, харківські підшипники експортувалися в 40 країн світу. Проте криза машинобудування середини 90-х привів до падіння обсягів виробництва і припинення вдосконалення технологій виробництва підшипників. У 1994 році на базі підприємства створено ВАТ «Харківський підшипниковий завод». З січня 2000 року ХАРП входить до індустріальної групи УПЕК. Ціль данного курсового проекту - розробка інноваційної стратегії ВАТ «Харківський підшипниковий завод».