0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасний стан та тенденції сертифікації і категоризації готельних підприємств в Україні (ID:105702)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 101
Рік виконання: 2016
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЦЕДУРИ СЕРТИФІКАЦІЇ 1.1. Суть, основні поняття та історичні передумови зародження сертифікації методи її здійснення 1.3. Особливості формування, функціонування та правового забезпечення національної системи сертифікації... .... Робота складається з 101 сторінки плюс 35 сторінок з додатками.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сертифікація — визнаний у світі спосіб незалежної оцінки відповідності продукції, процесів і послуг встановленим вимогам, стандартам. Застосування сертифікації створює передумови для успішного розв’язання низки важливих соціальних й економічних проблем і завдань держави. Туризм як сфера соціально-економічного комплексу в багатьох країнах нині перетворилася у високорозвинену індустрію. Певні кроки в цьому напрямку здійснюються і в Україні. Тісно пов’язаний з туризмом готельний сервіс містить у собі цілий комплекс послуг для приїжджих і є ключовим чинником, що визначає перспективи його розвитку. На жаль, рівень вітчизняного готельного сервісу поки що не дотягує до європейських стандартів, а ціни на послуги невиправдано завищені — саме ці проблеми є ключовими в розвитку готельного бізнесу в Україні. Але при цьому представники галузі визнають: якщо підходити до будівництва та управління готелями зі знанням справи, то цей бізнес може принести відмінний фінансовий результат. Власне використання процедур стандартизації, сертифікації та категоризації в туристичному бізнесі може стати тим рятівним колом, яке буде здатне не лише тримати цей бізнес на плаву, а й його активно розвивати.