0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Корпоративна стратегія підприємства - різновиди та призначення (ID:11066)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 56
Рік виконання: 2010
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ ВСТУП 1 СТРАТЕГІЯ І ЇЇ РОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття стратегії підприємства 1.2. Зміст стратегічного управління 1.3. Головні стадії реалізації стратегії 2 ДІАГНОСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА КОРПОРАЦІЇ „УКРАВТО” 2.1. Соціальні, геополітичні та інші регулюючі норми 2.2. Привабливість галузі і конкуренція 3 ДІАГНОСТИКА КОРПОРАЦІЇ „УКРАВТО” 4 SWOT-АНАЛІЗ КОРПОРАЦІЇ „УКРАВТО” 5 КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КОРПОРАЦІЇ „УКРАВТО” 6 ПОРТФЕЛЬНИЙ АНАЛІЗ У РОЗРОБЦІ СТРАТЕГІЇ КОРПОРАЦІЇ „УКРАВТО” 7 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОРПОРАЦІЇ „УКРАВТО” 7.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 7.2. Місія підприємства 7.3. Цілі підприємства 7.4. Стратегія захоплення автомобільного ринку України ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додаток А Додаток Б
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: