Операційна стратегія і конкурентоспроможність (ID:1110871)
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………...........…….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА………....5
1.1. Операційна стратегія як основа проектування операційної системи підприємства…………………………………………………………………………5
1.2. Конкурентоспроможність підприємства та вплив на неї операційної стратегії....…...…………………………………………………………………..…......9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ІТ-ШОЛА «LOGIKA»………………………………………………… ……….…...….17
2.1. Загальна характеристика підприємства ІТ-шола «Logika» та оцінка його господарської діяльності ……………………………………………..……….17
2.2. Аналіз системи операційного менеджменту і оцінка ефективності операційної діяльності підприємства ІТ-шола «Logika».........................................25
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ НАПРЯМІВ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ІТ-ШОЛА «LOGIKA»……………………………………………..……………………………30
3.1. Розробка операційної стратегії підприємства ІТ-шола «Logika»……30
ВИСНОВКИ …….……………….………………………………………..….34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..………………………..36
Зразок роботи
В умовах ринку, що орієнтує кожного виробника та підприємця на отримання високих кінцевих результатів, зростає необхідність вибору та розробки операційної стратегії. Операційна стратегія має керувати структурними рішеннями та еволюцією операційних можливостей, необхідні досягнення бажаної позиції компанії загалом. У жорсткій конкуренції виробнича стратегія підприємства має задовольняти конкретні потреби покупців, замовників чи споживачів, і бути тісно пов'язаною із розробкою загальної стратегії розвитку підприємства [21]. Перехід до ринкової економіки пов'язаний із значним розширенням реальної самостійності первинної ланки – фірми, організації, яка без чиєїсь допомоги постійно веде пошук відповідей на такі питання, як: що робити, як робити, для кого виробляти? При цьому українські фірми стикаються з безліччю проблем та складнощів. У багатьох випадках менеджери не мають достатнього розуміння взаємозв'язку стратегії та тактики дій, необхідної підготовки в галузі стратегічного управління.
В умовах посилення конкурентної боротьби для кожного підприємства на
перший план виходить завдання збереження та підвищення власної конкурентоспроможності. Дедалі більше підприємств орієнтується досягнення перемоги у конкуренції та домагається намічених цілей у результаті постійних зусиль менеджменту у здійсненні ефективної конкурентної стратегії розвитку.
У контексті світових кризових явищ проблема формування стійкої конкурентоспроможності набула особливої актуальності в силу підвищення мінливості зовнішнього середовища та недостатньої науково-методичної розробленості багатьох аспектів формування та реалізації конкурентних переваг підприємств. Проблема управління конкурентоспроможністю підприємств актуальна і з практичної точки зору в силу далеко не повного володіння керівництвом підприємств сучасними методами оцінки конкурентоспроможності та механізми розробки конкурентоспроможних стратегії [6]. Від того, наскільки правильно розроблена операційна стратегія і наскільки вона відповідає місії обслуговування споживачів, величезною мірою залежить здатність успішно конкурувати на ринку. На цій основі можна зробити висновок: розуміння стратегії та основних засобів поведінки підприємства на ринку – це умова досягнення ефективних результатів підприємства.
Питанням розроблення операційної стратегії підприємства займалося багато вчених, кожен із яких робив свій внесок у дослідження та вирішення поставлених перед ними завдань. Серед дослідників можна виокремити А.З. Курочкіна, І. Ансоффа, Р. Акоффа, У. Кінга, Д. Клеланда, Т. Коно, П. Друкера, Х. Минцберга, М. Портера.
Мета роботи: дослідження системи операційного менеджменту підприємства ІТ-шоли «Logika» та визначення шляхів покращення ефективності її роботи підприємства ІТ-шоли «Logika».
Об’єкт роботи: діяльність підприємства ІТ-шоли «Logika».
Предмет роботи: система операційного менеджменту та конкурентоспроможність підприємства ІТ-шоли «Logika».
Завдання роботи:
1. Розглянути операційну стратегію як основу проектування операційної системи підприємства.
2. Розкрити поняття конкурентоспроможності підприємства та вплив на неї операційної стратегії.
3. Здійснити характеристику підприємства ІТ-шола «Logika» та оцінку його господарської діяльності.
4. Здійснити аналіз системи операційного менеджменту і оцінку ефективності операційної діяльності підприємства ІТ-шола «Logika».
5. Розробити операційну стратегію підприємства ІТ-шола «Logika».
Методи дослідження: аналіз літературних джерел, логічний аналіз, зіставлення різних даних, методи порівняння та аналізу.
Інші роботи з даної категорії: