0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практики корпоративно-соціальної відповідальності підприємства (ID:1125389)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 41
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………..……….. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОРПОРАТИВНО-СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………..…….. 1.1 Зміст та значення корпоративно-соціальної відповідальності…...……. 1.2 Принципи та види формування корпоративно-соціальної відповідальності………………………………...…………………………….. 1.3 Етапи розробки та застосування стратегії корпоративно-соціальної відповідальності………………………………………………………………. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНО-СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «КВІТЕНЬ»……… 2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ Кондитерська фабрика «Квітень»………………………………………………………………………. 2.2 Особливості розробки та політика формування корпоративно-соціальної відповідальності ТОВ Кондитерська фабрика «Квітень»……... 2.3. Аналіз ефективності реалізації корпоративно-соціальної діяльності на підприємстві ТОВ Кондитерська фабрика «Квітень»…………………... РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «КВІТЕНЬ»……………………………………………………………………. 3.1 Напрямки розвитку корпоративно-соціальної стратегії ТОВ Кондитерська фабрика «Квітень»…………………………………………… 3.2 Розробка заходів щодо вдосконалення корпоративно-соціальної відповідальності підприємстві ТОВ Кондитерська фабрика «Квітень»…. ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОРПОРАТИВНО-СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Зміст та значення корпоративно-соціальної відповідальності Корпоративно-соціальна відповідальність – це особлива форма соціально орієнтованої підприємницької діяльності, яка зародилася разом із становленням постіндустріальних суспільств (1950-ті роки...до сьогодні). Однак одним із перших соціальних реформаторів і прихильників ідеї корпоративної соціальної відповідальності був англійський філософ, педагог і промисловець Роберт Оуен, який у першій половині 19-го впровадив її сам на прядильній фабриці в Шотландії. Вчений пропонує радикальну теоретичну пропозицію перебудови всього капіталістичного суспільства, засновану на теоретичній системі, провідною ідеєю якої є створення соціального середовища, сприятливого для ефективної праці та всебічного розвитку людини [3, c. 89]. Р. Оуен проголошував, що людина є продуктом своїх обставин, і що змінити її можна, лише змінивши обставини. У цьому контексті він розумів соціально-економічні відносини, що впливають на поведінку людини, і до основних її складових відомий реформатор відносив інституційну (ідеологічну, моральну, правову, освітню) та економічну складові. Він вважав, що функцію формування нового середовища має взяти на себе держава, використовуючи свою владу для стимулювання створення прогресивних інститутів і економічних форм. Р. Оуен запевняє, що за допомогою освіти та законодавства, яке відповідає вищезазначеним принципам, можна без проблем створити нове суспільство. З цією метою він виступив з ініціативою створення союзу банкірів і підприємців, разом з якими проводив «просвітницьку роботу» і закликав до свідомої перебудови соціального середовища. Таким чином, Роберт Оуен є одночасно і теоретиком, і практиком. Він виступав за створення нового суспільства за допомогою просвітництва і законодавства, теоретично утверджував структуру майбутнього прогресивного економічного ладу [4, c. 89]. Однак перший науковий метод розуміння природи, принципів і методів КСВ (корпоративно-соціальної відповідальності) був народжений у 1950-х роках. Американський вчений, лауреат Нобелівської премії М. Фрідман вважає, що справа бізнесу – це просто бізнес, «діловий світ має лише одну соціальну відповідальність – використовувати свої ресурси та займатися діяльністю, спрямованою на збільшення прибутку, але повинен дотримуватися правил гри, проводити відкриту і вільну конкуренцію, а не обманювати і шахраювати» [7, c. 76]. Підхід М. Фрідмана, який сьогодні використовується в Європі, полягає в тому, що корпоративна соціальна відповідальність полягає в зростанні та максимізації прибутку. Американський економіст Г. Боуен глибоко обговорює корпоративну соціальну відповідальність у своїй книзі «Соціальна відповідальність бізнесмена». Він вважає, що соціальна відповідальність полягає «з точки зору соціальних цілей і цінностей, реалізувати політику прийняття рішень або прийняти бажану поведінку», тому підприємства повинні усвідомлювати свій власний вплив і відповідальність перед суспільством. Інший американський вчений К. Девіс першим продемонстрував, що питання соціальної відповідальності необхідно розглядати в контексті управління. Він підкреслив, що ця відповідальність пов’язана з цими рішеннями та діями «з причин, щонайменше частково виходять за межі безпосередніх економічних або технологічних інтересів бізнесу», і що «деякі соціально відповідальні бізнес-рішення можуть бути тривалим і складним процесом. Аналітичний процес трактується як надання компанії гарної можливості отримати довгостроковий економічний ефект» [12, c. 165]. У 1984 році П. Друкер розробив власну концепцію соціальної відповідальності бізнесу, засновану на поєднанні прибутковості та відповідальності. Ідея полягає в тому, що компанії повинні «перетворити» соціальну відповідальність на нові можливості, перетворити соціальні проблеми на економічні можливості та економічні вигоди. Ситуація постійно зростаючого добробуту об'єктивно зумовила необхідність перегляду цінностей економічного зростання як основної рушійної сили суспільного прогресу - суспільство висуває більш високі вимоги не тільки до кількісних характеристик рівня життя, а й на якісні характеристики рівня життя [8, c. 76]. В останні 10 років одним із пріоритетних напрямків розвитку бізнесу, особливо великих підприємств, є розвиток етичної поведінки з певними групами впливу, що в сучасній науковій літературі охоплюється поняттям «корпоративна соціальна відповідальність». До сьогодні не існує загальноприйнятого способу визначення сутності поняття «корпоративна соціальна відповідальність», і необхідно вказати на різні способи розуміння, які склалися в глобальному бізнес-середовищі (табл. 1.1).