0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування власного іміджу менеджера організації» (ID:1125480)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 48
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………... РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ…………………………………………………………………………. 1.1 Поняття іміджу, його завдання, функції і структура…………………….. 1.2 Особливості формування іміджу менеджера……………………………... 1.3 PR як наука про формування позитивного іміджу сучасного менеджера РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МЕНЕДЖЕРА ПІДПРИЄМСТВА «SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.»………………. 2.1 Загальна характеристика підприємства та аналіз складу працівників…. 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства……………… 2.3 Аналіз іміджу менеджера компанії «Samsung Electronics Co., Ltd.»……. РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ МЕНЕДЖЕРА КОМПАНІЇ «SAMSUNG ELECTRONICS CO., LTD.»……... 3.1 Розробка PR програми щодо формування позитивного іміджу менеджера компанії «Samsung Electronics Co., Ltd.»………………………… 3.2 Формування позитивного власного іміджу менеджера компанії «Samsung Electronics Co., Ltd.»………………………………….……………... ВИСНОВКИ……………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ 1.1 Поняття іміджу, його завдання, функції і структура У перекладі з англійської «імідж» - образ, зображення. Формування іміджу керівника – складний і багатогранний процес. Майже кожен керівник, який усвідомлює необхідність забезпечення певної репутації та просування на ринку, має штатного працівника у відділі маркетингу, який займається цими питаннями. Комплексний підхід — створення максимально позитивного іміджу менеджера в рамках маркетингового плану — задовольняє вимоги та рівні цільової аудиторії до того чи іншого продукту, тієї чи іншої послуги конкретного бізнесу [1, c. 87] . Правильний підбір іміджу менеджера сприяє просуванню його товарів і послуг, так як створюється хороша атмосфера, створена корпоративним іміджем, тим самим успішно розвивається і зміцнюється ринок. Експерти вважають, що позитивність іміджу залежить від надійності менеджера, надзвичайної чесності та порядності з партнерами, гнучкості у проведенні конкурентної політики, культури високого рівня обслуговування клієнтів, етичності участі менеджера в різноманітних політичних, екологічних та соціальних заходах тощо. Сучасність іміджу менеджера – це здатність відповідати сучасним вимогам і стандартам, здатність керівника відповідати сучасним вимогам споживачів і надавати товари і послуги, що відповідають сучасним стандартам [3, c.126]. Імідж менеджера – це образ лідера, який існує в свідомості людей. Можна навіть сказати, що імідж будь-якого менеджера не має нічого спільного з тим, хто на нього працює і чи працює на нього. Сильний імідж менеджера демонструє унікальні ділові компетенції (спеціальні навички, здібності), які додають цінність товарам і послугам, що надаються споживачам [2, c.90].