Сучасні підходи до управління якістю на підприємстві «EVA» (ID:1125481)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ…………...
1.1 Поняття якості продукції………………………………………………….
1.2 Основні етапи розвитку систем управління якістю……………………..
1.3 Стандартизація та сертифікація якості продукції……………………….
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ «EVA»………………………………………………………….
2.1 Загальна характеристика підприємства «EVA»…………………………
2.2 Дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства
2.3 Управління якістю продукції на підприємстві «EVA»…………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………….…………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ.
1.1 Поняття якості продукції
В умовах ринкової економіки питання якості є найважливішим фактором підвищення рівня життя, економічної, соціальної та екологічної безпеки. Якість – комплексне поняття, яке описує ефективність усіх аспектів діяльності: формулювання стратегії, організації виробництва, маркетингу тощо. Найважливішою складовою всієї системи якості є якість продукції.
У сучасній літературі та практиці поняття якості трактується по-різному. Міжнародна організація стандартизації визначає якість (стандарт ISO-8402) як набір атрибутів і характеристик продуктів або послуг, які дозволяють їм задовольняти визначені або очікувані потреби. Цей стандарт вводить поняття «забезпечення якості», «управління якістю» та «спіраль якості».
Вимоги до якості на міжнародному рівні визначаються серією стандартів ISO 9000. Перше видання серії міжнародних стандартів ISO 9000 було опубліковано наприкінці 1980-х років, ознаменувавши новий рівень міжнародної стандартизації. Ці стандарти проникають безпосередньо у виробничий процес, сфери управління та встановлюють чіткі вимоги до системи забезпечення якості. Розпочали сертифікацію системи якості. Серія стандартів ISO 9000 встановлює єдиний загальноприйнятий метод оцінки договірних умов системи якості, одночасно регулюючи відносини між виробниками продукції та споживачами. Іншими словами, стандарти ISO чітко орієнтовані на споживачів. Якість продукції є складовою і результатом якості роботи. Тут безпосередньо оцінюється якість продукції, аналізуються думки та скарги споживачів [3, c. 92].
Для подальшого уточнення концепції аналізу та управління якістю продукції найкраще звернути увагу на тлумачення концепції продукції та уточнити цю концепцію. Таке уточнення потрібне тому, що навіть у навчальних матеріалах, які використовуються в Україні, поняття продукція є не зовсім точним. Формування якості продукції починається на етапі її проектування. Тому на етапі дослідження розробляються техніко-економічні основи, створюються функціональні зразки (моделі). Після цього вони створюють основу для виробничої документації та прототипів. На етапі технічних робіт ведеться підготовка до запуску виробу у виробництво.
Як було сказано раніше, якість роботи безпосередньо пов'язана із забезпеченням функціонування компанії. Це якість керівництва та управління (планування, аналіз, контроль). Від якості плану (формулювання стратегії, системи планування тощо) залежить досягнення поставлених цілей і якість компанії. Поняття якості формується під впливом історії та виробничого середовища. Це пояснюється тим, що кожне суспільне виробництво пред'являє свої об'єктивні вимоги до якості продукції. На початку великого промислового виробництва контроль якості передбачає визначення точності та міцності (точність розмірів, міцність тканини тощо) [4, c. 128].
Інші роботи з даної категорії: