0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка ефективного мотиваційного клімату в організації. (ID:1125490)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………..………………………………………………….......... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ МОТИВАЦІЯ………............ 1.1 Структура та сутність терміну мотивація…………..………..….......…...... 1.2 Методи та способи формування мотиваційного клімату в організації для ефективної праці персоналу………………………………………………….…. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МОТИВАЦІЙНОГО КЛІМАТУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «JOIN UP»…………... 2.1 Загальна характеристики діяльності туристичного підприємства «Join Up»………………………………………………………….……………………. 2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства «Join Up»…… 2.3 Оцінка системи мотивації та стимулювання працівників на підприємстві «Join Up»…………………………………………………………. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «JOIN UP»……………………………. 3.1 Основні напрями вдосконалення системи стимулювання та мотивації працівників………………………………………………………………………. 3.2 Рекомендації щодо поліпшення мотивації та стимулюванню працівників для продуктивної діяльності підприємства……………….....…... 3.3 Впровадження заходів щодо удосконалення мотивації праці в турагенції «Join Up» та їх економічний ефект………………………………... ВИСНОВКИ…………………………………………………………................... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………............………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ МОТИВАЦІЯ 1.1 Структура та сутність терміну мотивація Мотивація працівників відіграє надзвичайно важливу роль у сучасних робочих процесах, і пов’язана вона не лише з серйозними змінами характеру та змісту роботи. Розвиток сучасних ринкових відносин в умовах глобалізації висунув якісно нові вимоги до всіх аспектів діяльності організацій, у тому числі до кадрових організацій. Сьогодні – це не просто набір, навчання та розстановка людей, а формування нової свідомості та мотивації. Особливим класом ресурсів в організації та виробництві є людські ресурси, управлінські та організаційні стратегії та тактики яких заслуговують на пильну увагу. Сьогодні ми часто чуємо і вживаємо слово «мотивація». Ми використовуємо його для опису певних процесів, явищ і подій, не заглиблюючись у їх справжнє значення та етимологію [3, с. 74]. Мотивація – це сукупність внутрішніх і зовнішніх сил, які спонукають людину до ефективної роботи, встановлюють свої межі та форму, утримують її зосередженим на досягненні певних цілей. Це динамічний процес фізичного і психічного планування, який керує поведінкою людини і визначає її спрямованість, організацію, активність і стійкість. Розрізняють: 1) зовнішня мотивація - мотивація не пов'язана зі змістом певної діяльності, а обумовлена зовнішнім середовищем (мотивацією), пов'язаною з темою; 2) внутрішня мотивація - мотивація, яка не має відношення не до зовнішнього середовища, а до змісту діяльності. Поняття мотивації можна розуміти двома способами: 1) як система факторів, що викликають дію організмів і визначають напрямок поведінки людини, до них належать потреби, мотивації, наміри, цілі, інтереси, бажання; 2) як особливість процесу, що забезпечує поведінкову активність на певному рівні, іншими словами – мотивацію [2, c. 73]. Основні завдання мотивації: 1. Формувати у кожного працівника уявлення про сутність і значення мотивації в процесі праці; 2. Проводити навчання з психологічних основ внутрішнього спілкування для співробітників і керівництва; 3. Використовувати сучасні методи стимулювання для формування демократичного для кожного керівника способу управління персоналом. Мотивацію як процес можна розбити на шість етапів (табл. 1.1):