Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОРУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
1.1 Імідж підприємства: сутність, зміст і значення у процесі підвищення конкурентоспроможності
Імідж підприємства - це «обличчя» в «дзеркалі» громадської думки. Тобто це повідомлення, яке презентує цільовій аудиторії ділову активність та успіх, постійно та динамічно впливає на відносини бізнесу з потенційними та реальними покупцями, конкурентоспроможність, фінансові показники та зв’язки з іншими країнами. або приватних підприємств, установ та організацій. Практика довела, що формування корпоративного іміджу є складним і багатогранним процесом. Майже кожне підприємство, яке визнає необхідність забезпечення певної репутації та просування на ринку, має штатних співробітників відділу маркетингу, які займаються цими питаннями (група з фірмового стилю може бути окремою, але це менш доречно, оскільки всі види діяльності підпорядковані меті та цільовому маркетингу) [1, c. 6]. Комплексний підхід - створення максимально позитивного іміджу бізнесу в рамках маркетингового плану - відповідає вимогам і рівням цільової аудиторії того чи іншого продукту, тієї чи іншої послуги конкретного бізнесу. Правильний вибір корпоративного іміджу сприяє просуванню своїх товарів і послуг, оскільки корпоративний імідж створює сприятливу атмосферу для подальшого успішного розвитку і завоювання місця на ринку, на якому працює бізнес. Експерти вважають, що позитивний імідж залежить від таких факторів, як надійність бізнесу, надзвичайна чесність і порядність його партнерства з партнерами, гнучкість застосування конкурентної політики, благородна культура обслуговування клієнтів і етика ділової взаємодії у різноманітній політичній, екологічній та соціальній діяльності [2, c. 78].
Сучасність іміджу компанії означає відповідність сучасним вимогам і стандартам, тобто здатність компанії задовольняти потреби сучасних споживачів і надавати товари і послуги, що відповідають сучасним стандартам. Імідж підприємства — це образ організації, який існує в свідомості людей. Можна навіть сказати, що в будь-якій організації існує імідж поза залежністю від того, хто над ним працює і чи працюють над ним взагалі. Сильний імідж організації та її продуктів ілюструє унікальні бізнес-можливості (спеціальні навички, здібності), які підвищують цінність товарів і послуг, що надаються споживачам. Рано чи пізно керівники будь-якої організації починають будувати власний імідж, і тоді послідовність їх дій така: вимірювання іміджу, оцінка іміджу, розробка та реалізація плану побудови іміджу. Кожна організація виконує багато ролей, тому її імідж формується на різних рівнях: соціокультурному, галузевому, корпоративному та продуктовому. Репутація організації крихка і її необхідно постійно підтримувати. Лише декілька компаній можуть розробити імідж, що буде захоплювати усіх. Але його відносно невелика річна зміна може сформувати обнадійливу або тривожну довгострокову тенденцію [3, c. 65].