0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Імiдж пiдприємства як фактор конкурентоспроможностi (ID:1125515)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 40
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….. РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОРУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ……... 1.1 Імідж підприємства: сутність, зміст і значення у процесі підвищення конкурентоспроможності……………………………… 1.2 Основні елементи іміджу підприємства 1.3 Оцінка впливу іміджу на конкурентоспроможність РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ТЕРА»…………………………………………………………………………… 2.1 Аналіз діяльності ВАТ "ТерА"………………………………………. 2.2 Аналіз існуючого іміджу підприємства ВАТ «ТерА»……………… РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ТЕРА» ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ЕКОНОМІЧНОМУ РИНКУ……….. 3.1 Шляхи покращення внутрішнього та зовнішнього іміджу………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОРУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 1.1 Імідж підприємства: сутність, зміст і значення у процесі підвищення конкурентоспроможності Імідж підприємства - це «обличчя» в «дзеркалі» громадської думки. Тобто це повідомлення, яке презентує цільовій аудиторії ділову активність та успіх, постійно та динамічно впливає на відносини бізнесу з потенційними та реальними покупцями, конкурентоспроможність, фінансові показники та зв’язки з іншими країнами. або приватних підприємств, установ та організацій. Практика довела, що формування корпоративного іміджу є складним і багатогранним процесом. Майже кожне підприємство, яке визнає необхідність забезпечення певної репутації та просування на ринку, має штатних співробітників відділу маркетингу, які займаються цими питаннями (група з фірмового стилю може бути окремою, але це менш доречно, оскільки всі види діяльності підпорядковані меті та цільовому маркетингу) [1, c. 6]. Комплексний підхід - створення максимально позитивного іміджу бізнесу в рамках маркетингового плану - відповідає вимогам і рівням цільової аудиторії того чи іншого продукту, тієї чи іншої послуги конкретного бізнесу. Правильний вибір корпоративного іміджу сприяє просуванню своїх товарів і послуг, оскільки корпоративний імідж створює сприятливу атмосферу для подальшого успішного розвитку і завоювання місця на ринку, на якому працює бізнес. Експерти вважають, що позитивний імідж залежить від таких факторів, як надійність бізнесу, надзвичайна чесність і порядність його партнерства з партнерами, гнучкість застосування конкурентної політики, благородна культура обслуговування клієнтів і етика ділової взаємодії у різноманітній політичній, екологічній та соціальній діяльності [2, c. 78]. Сучасність іміджу компанії означає відповідність сучасним вимогам і стандартам, тобто здатність компанії задовольняти потреби сучасних споживачів і надавати товари і послуги, що відповідають сучасним стандартам. Імідж підприємства — це образ організації, який існує в свідомості людей. Можна навіть сказати, що в будь-якій організації існує імідж поза залежністю від того, хто над ним працює і чи працюють над ним взагалі. Сильний імідж організації та її продуктів ілюструє унікальні бізнес-можливості (спеціальні навички, здібності), які підвищують цінність товарів і послуг, що надаються споживачам. Рано чи пізно керівники будь-якої організації починають будувати власний імідж, і тоді послідовність їх дій така: вимірювання іміджу, оцінка іміджу, розробка та реалізація плану побудови іміджу. Кожна організація виконує багато ролей, тому її імідж формується на різних рівнях: соціокультурному, галузевому, корпоративному та продуктовому. Репутація організації крихка і її необхідно постійно підтримувати. Лише декілька компаній можуть розробити імідж, що буде захоплювати усіх. Але його відносно невелика річна зміна може сформувати обнадійливу або тривожну довгострокову тенденцію [3, c. 65].