Управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства (ID:1135965)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність стратегічного розвитку підприємства та види стратегій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
1.2. Стратегічне планування, як важливий елемент системи стратегічного менеджменту підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ФАРАДЕЙ ЕЛЕКТРОНІКС»
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Дослідження фінансово-економічного середовища ТОВ «Фарадей Електронікс»
2.3 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Фарадей Електронікс»
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПРОЦЕС ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ НА ТОВ «ФАРАДЕЙ ЕЛЕКТРОНІКС»
3.1. Розробка стратегій розвитку зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Фарадей Електронікс»
3.2. Пропозиції щодо підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
На сучасних етапах становлення ринкових відносин в Україні характеризує відсутність практичного рівня господарювання у всіх сферах діяльності підприємства. Стратегія виступає як інструмент ефективного керівництва.
За сутністю стратегія - це комплекс правил з прийняття управлінських рішень, якими працівники і керівники керуються у процесі практичної діяльності. Стратегія, як інструмент менеджерів, який необхідний для здійснення стратегічних та фінансових завдань. Для того, щоб виявити стратегію розвитку підприємства, потрібно вивчити весь внутрішні та зовнішні фактори, що безпосередньо впливають на нього. Враховуючи положення та особливості своєї організації на ринку, менеджер може покращити стратегію розвитку підприємства, яка надасть змогу досягти зазначених фінансових результатів та цілей.
Визначення засобів досягнення та стратегічних цілей підприємницької діяльності - достатньо важка проблема. Причина сучасної кризи полягає не стільки в докорінній зміні економічно-соціального устрою, скільки в структурі виробництва, застарілості і низькій ефективності виробничо- технологічної бази, втраті конкурентоспроможності товарів та продуктів сільськогосподарських підприємств. Перелом такої тенденції залежить від розвитку економічних відносин, радикального оновлення, споживачем та зв`язків між виробником.
Теоретична частина дослідження є джерела періодичної, монографічної навчальної літератури з обраної теми, нормативно-правові документи присвячені стратегічній діяльності підприємства.
Інформаційну базу дослідження склали: періодичні видання та економічна література, матеріали органів державної статистики України, аналітичні дані з різних напрямків діяльності малого підприємництва, програми розвитку підприємства, рішення органів місцевого самоврядування та державної влади щодо середнього та малого підприємництва. У роботі застосовуються евристичні та статистичні методи, техніко–економічний та порівняльний аналіз, узагальнення експертних оцінок.
Метою курсової роботи є визначення оптимальної стратегії, яка в значній мірі може допустити підвищення ефективності діяльності підприємства. Кожне підприємство є унікальне за своєю сутністю, а також процес вироблення стратегії є специфічний для кожного підприємства, тому що він залежить від динаміки його розвитку, позиції підприємства на ринку, поведінки конкурентів, потенціалу, стану економіки, характеристик продукту, які виробляється та багато іншого.
Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань:
– розкрити поняття стратегії і стратегічного управління та стратегічного планування;
– визначити особливості та принципи стратегічного планування;
– проаналізувати роботу працівників та керівників на кожному рівні розроблення стратегії розвитку підприємства;
– розробити коротку характеристику всіх типів стратегій розвитку підприємства;
– дати аналіз фінансовому стану і середовищу організації;
– визначити форми реалізації стратегії та стратегічного контролю;
– розробити алгоритм стратегічного розвитку підприємства;
– сформулювати свої рекомендації.
Об’єктом дослідження даної роботи є зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Предмет дослідження – сукупність практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
База дослідження – ТОВ «Фарадей Електронікс».
Інші роботи з даної категорії: