0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Імiдж пiдприємства як фактор конкурентоспроможностi (ID:1217102)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 44
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….. РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОРУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ……... 1.1 Імідж підприємства: сутність, зміст і значення у процесі підвищення конкурентоспроможності……………………………… 1.2 Основні елементи іміджу підприємства 1.3 Оцінка впливу іміджу на конкурентоспроможність РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ТЕРА»…………………………………………………………………………… 2.1 Аналіз діяльності ВАТ "ТерА"………………………………………. 2.2 Аналіз існуючого іміджу підприємства ВАТ «ТерА»……………… РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ТЕРА» ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ЕКОНОМІЧНОМУ РИНКУ……….. 3.1 Шляхи покращення внутрішнього та зовнішнього іміджу………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. З огляду на сучасні тенденції соціально-економічного та політичного життя, а також розвиток ринкових відносин у руслі світових тенденцій, дослідження проблем корпоративного іміджу набуває все більш реалістичного і змістовного значення. Одним із важливих аспектів загального сприйняття й оцінки організації є її імідж. Незалежно від бажань як самої організації, так і фахівців зі зв’язків із громадськістю імідж – це об’єктивний чинник, що грає істотну роль в оцінці конкурентоспроможності підприємства, і недостатня увага до його формування та підтримання істотно звужує можливості вітчизняних товаровиробників. Імідж є уявним представленням про організацію, що цілеспрямовано формується в масовій свідомості за допомогою реклами або пропаганди. Імідж – це фактор, який впливає на конкурентоспроможність, ефективність діяльності, ринкову вартість і відносини між компанією та основним об’єктом внутрішнього та зовнішнього середовища. Створення іміджу є одним з важливих завдань у діяльності підприємства. Правильно сформований імідж дає можливість бізнесу працювати відповідно до сприйняття його діяльності суспільством, посилювати конкурентні позиції та впливати на подальшу впізнаваність. Формуванням іміджу займалися такі науковці, як: Я. Приходченко, О. Ткачук, А. Вардеваян, В. Гатило, Л. Балабанова, О. Трач, Л. Орбан Лембрик, Ю. Строцюк, Н. Яшкіна. Т. Б. Хомуленко, І. А. Парфентенко, О. М. Паливода, A.К. Семенова, B.О. Сизоненко, В.С. Лозниця, Ервіна Гоффманн, К. Болдинг та ін. Сильний імідж організації та її продуктів ілюструє унікальні бізнес-можливості (спеціальні навички, компетенції), які підвищують цінність товарів і послуг, що надаються споживачам. Рано чи пізно керівники будь-якої організації починають будувати імідж своєї компанії. Репутація організації крихка і її необхідно постійно підтримувати. Не багато компаній можуть розробити захоплюючий профіль. Особливо необхідно дослідити формування позитивного іміджу українських організацій і компаній, Україна ставши на ринкові засади, поставила перед окремими організаціями та фірмами завдання вижити і випередити серед тисячі інших подібних організацій і підприємств. Одним із ефективних шляхів досягнення успіху в ринкових умовах та підвищення конкурентоспроможності є формування позитивного іміджу. Мета роботи: проаналізувати елементи іміджу та знайти шляхи покращення внутрішнього та зовнішнього іміджу компанії для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Завдання курсової роботи:  дослідити імідж підприємства, його сутність, зміст і значення у процесі підвищення конкурентоспроможності;  дослідити основні елементи іміджу підприємства;  оцінити вплив іміджу на конкурентоспроможність;  проаналізувати діяльності ВАТ "ТерА";  дослідити аналіз існуючого іміджу підприємства ВАТ «ТерА»;  запропонувати шляхи покращення внутрішнього та зовнішнього іміджу. Об’єктом курсової роботи є імідж підприємства, його сутність та основі елементи. Предметом курсової роботи є напрямки формування іміджу підприємства ВАТ «ТерА». Методи дослідження: теоретичні, аналітико-дослідницькі, порівняня, узагальнення, дедукція, синтез. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регламентують функціонування підприємств різних форм господарювання, теоретичні та методологічні розробки вітчизняних і закордонних учених, статистичні та аналітичні матеріали, звітні дані досліджуваного підприємства. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел, що нараховують 25 пунктів. Обсяг основної частини курсової роботи становить 41 сторінку. Графічний матеріал: 2 таблиці, 1 схема.