0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка моделі і якісна оцінка якостей менеджера туристичної фірми (ID:1217112)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ТА ГОЛОВНІ ВИМОГИ ДО ОСОБИСТОСТІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ…… 1.1 Значення та роль менеджера в діяльності туристичної фірми……………. 1.2 Вимоги до менеджера туристичної фірми…………………………………. 1.3 Професійні та особистісні компетенції та якості менеджера…………….. 1.4 Аспект лідерства в організації управління………………………………… 1.5 Посадова інструкція менеджера з туризму………………………………… РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ІМІДЖУ ТА ЯКОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «JOIN UP»)…………………….. 2.1 Загальна характеристика підприємства «Join Up»………………………… 2.2 Аналіз іміджу та якостей менеджера туристичного підприємства «Join Up»………………………………………………………………………………... 2.3 Аналіз стилів управління менеджера ТА «Join Up»………………………. 2.4 Дослідження моделі поведінки менеджера під час розв’язування конфліктних ситуацій «Join Up»……………………………………………….. РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО МОДЕЛІ ТА ЯКІСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «JOIN UP»…………... ВИСНОВОК……………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..…………… ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для того, щоб працювати в сучасній ринковій економіці, потрібні відповідні менеджери. Підприємство (компанія) та його керівництво повинні вжити всіх заходів для забезпечення кількості кваліфікованих менеджерів, необхідних для успішного майбутнього функціонування підприємства. Тому наявність досвідчених менеджерів стає вирішальним фактором бізнесу. Відомий український економіст Валерій Терещенко наголошував, що завдання керівників – направляти, відбирати відмінні таланти, розвивати організаційну структуру підприємства, вибирати загальний напрямок його діяльності, координувати всю роботу, спілкуватися з непродуктивними людьми, боротися з витратою часу. Також виділяють важливе завдання – навчитися зосереджуватися на роботі та підвищувати якість роботи. Отже, центральною фігурою в системі управління будь-якою організацією є керівник, який відповідає за управління організацією (підприємством), конкретним видом діяльності, функцією, підрозділом, службою, персоналом тощо [1, c. 93]. Американські дослідники Роберт Блейк і Джейн Моутон підкреслюють, що сильне та ефективне лідерство допомагає створити атмосферу залученості та колективної підтримки організаційних цілей, у якій членів заохочують усувати перешкоди та досягати максимальних результатів. Розвиток ринкової економіки призвів до збільшення суб'єктів, зацікавлених у правильному та ефективному формуванні власного іміджу. Частиною культури ділового спілкування є створення привабливого іміджу. Без цього було б наївно розраховувати на добру репутацію в суспільстві. У процесі міжособистісного спілкування формується певна думка про іншу особу чи предмет, а сформовані у свідомості чи підсвідомості відносини формують певну підготовку до дії, яка певним чином застосовується до цього предмета. Багато людей, які прагнуть бути повноцінними менеджерами, вважають за краще діяти інстинктивно за натхненням. Вони не можуть змінюватися і розвиватися з часом. Тим часом психологи давно визначили основні бар'єри на шляху кар'єрного зростання. По-перше, це внутрішні перешкоди. Вони є результатом нашого минулого досвіду, вірувань, обмежень і звичок. Для багатьох невпевненість, страх і злість стають нездоланними перешкодами на шляху до досягнення поставленої мети [2, c. 99]. Суть того, щоб бути хорошим менеджером, полягає не в тому, щоб «вивчити всі секрети», а в тому, щоб бути самим собою та максимально використати надані нам унікальні якості — усі навички, таланти, енергію. Метою даної курсової роботи є дослідження моделі та якісної оцінки якостей менеджера туристичної фірми. Предметом дослідження є управлінська діяльність менеджера як комплексне поняття, що включає особистісно-ділові якості кваліфікованого менеджера. Об’єктом дослідження є модель поведінки, особистісно-професійні якості та імідж менеджера туристичного підприємства «Join Up» Завдання курсової роботи:  Дослідити значення та роль менеджера в діяльності туристичної фірми;  Проаналізувати вимоги до менеджера туристичної фірми;  Охарактеризувати професійні та особистісні компетенції та якості менеджера;  Дослідити аспект лідерства в організації управління;  Дослідження іміджу та якостей менеджера туристичного підприємства «Join Up»;  Проаналізувати стилі управління менеджера ТА «Join Up»;  Дослідити моделі поведінки менеджера під час розв’язування конфліктних ситуацій «Join Up»;  Надати ропозиції щодо моделі та якісної оцінки якостей менеджера туристичної агенції «Join Up» РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ТА ГОЛОВНІ ВИМОГИ ДО ОСОБИСТОСТІ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 1.1 Значення та роль менеджера в діяльності туристичної фірми У перекладі з англійської «менеджер» означає «фахівець з управління, господарської організації», тобто особа, яка керує організацією або її самостійними частинами. Завдяки своїй унікальній здатності керівник впливає на людей (підлеглих) і через них впливає на соціально-економічні процеси для досягнення поставлених цілей. Хоча менеджери туристичних організацій виконують різноманітні ролі, необхідно виділити основні з них – ті, які визначаються менеджерами, незалежно від типу туристичної організації та типів мандрівників, яких вони обслуговують. По-перше, одна з головних функцій менеджера це підготовка, прийняття та реалізації управлінських рішень. Тільки керівник має повноваження приймати рішення. Це його основна функція. Керівник має право приймати управлінські рішення, але він і несе відповідальність за їх наслідки [3, c. 128]. По-друге, менеджер виконує важливу інформаційну роль, оскільки для прийняття ефективних управлінських рішень необхідно отримувати та опрацьовувати достовірну економічну та управлінську інформацію щодо розвитку менеджменту туризму. Результати його роботи більшою мірою залежать від того, наскільки повна інформація менеджера і наскільки чітко він вміє донести необхідну інформацію до виконавців. По-третє, менеджери діють як лідери, будуючи стосунки всередині та поза організацією та мотивуючи членів робочої групи досягати практичних і стратегічних цілей організації [4, c. 87]. Менеджер з туризму – поняття широке. Одна справа бути керівником туристичної компанії, інша справа – бронювати квитки по телефону. І в тому, і в іншому випадку фахівець може з гордістю називати себе керівником, сфера та рівень відповідальності посади будуть зовсім різними. Назва професії нічого не говорить. Ще важливіше розуміти конкретні обов'язки, які виконують експерти. Багато залежить від компанії, в якій менеджер працює. У туроператорській фірмі менеджери займаються розробкою та формуванням маршрутів туру, а в туристичній фірмі – продають її клієнтам. Менеджери туристичних компаній: складають маршрути, розробляють плани подорожей і розваг, бронюють місця в готелях, купують регулярні авіаквитки і організовують чартерні рейси, ведуть переговори з організаторами, оформляють страхування і візи, формують туристичні пакети, укладають договори з турфірмами, беруть участь в рекламних заходах, при виникненні конфліктної ситуації звертаються до директора і намагаються вирішити питання вигідно для клієнта [5, c. 89]. У турфірмі кожен співробітник відповідає за певну ділянку роботи: оформлення віз, бронювання місць тощо. Здійснити таку нескладну операцію може навіть керівник з невеликим досвідом. А таку відповідальну справу, наприклад, розвиток нового напрямку, можна довірити тільки фахівцям з міцними знаннями і хорошою професійною репутацією. У багатьох туристичних агентствах перед менеджерами стоять різні завдання - продати готові туристичні продукти та залучити та утримати якомога більше клієнтів. Менеджер турфірми є сполучною ланкою між клієнтом і турфірмою. Усі проблеми клієнти вирішують з менеджерами: затримки рейсів, їм не подобається їхній готельний номер, не подобається маршрут тощо [6, c. 128]. В обов'язки менеджера турфірми входить: відповідь на дзвінки, консультації (в тому числі телефонні), дослідження ринку та підбір туристичних груп відповідно до вимог клієнта, взаємодія з менеджерами турфірми, підписання договорів з клієнтами. Існує багато видів турів, кожен з яких має свої особливості. Наприклад, менеджери екскурсій повинні вміти точно розповісти клієнтам, що варто подивитися у Франції, а що – в Японії чи Сінгапурі. Експерти з оздоровлення та дозвілля рекомендують місце, де можна не тільки відпочити, але й отримати терапію, рекомендуючи відповідні кліматичні зони. Менеджери екотуризму розробляють варіанти відпочинку на природі, що дозволяють на час забути про міський шум і шалений ритм життя великих міст. Спортивні та екстремальні розваги (дельтапланеризм, парапланеризм) вимагають не тільки спеціальних знань менеджера, але й особливої уважності при підготовці шоу. Одна помилка може завдати шкоди здоров'ю або навіть життю клієнта [7, c. 128]. Як видно з цієї характеристики, менеджери виступають своєрідною рушійною силою, яка приводить в дію пружини і процеси, спрямовані на досягнення цілей будь-якої організації. Для ефективного здійснення цих процесів і успіху організації в ринковій конкуренції вона висуває високі вимоги до менеджерів, що визначається роллю менеджера в розвитку організації. Як і в будь-якій професії, менеджери можуть працювати добре чи погано, успішно виконувати свої обов’язки чи ні, що означає, що результати можуть бути різними. У першому випадку менеджер своєю працею сприятиме розвитку організації, а в другому – змусить її занепадати. Не кожен, хто обирає кар’єру менеджера, опанував її настільки, що організації отримують користь від діяльності, яку вони виконують у цій якості. Загальновідомо, що лише 20-30% людей, які пройшли підготовку в галузі менеджменту, стають хорошими менеджерами [8, c. 182]. Особливо непродумані рішення, що призводять до марної трати коштів, відсутність чітких орієнтирів і злагодженості в роботі людей, формальне ставлення до своїх обов’язків, небажання використовувати свою працю для реалізації трудового і творчого потенціалу на благо загальної справи. Все це є наслідками неякісної роботи менеджера, який не володіє необхідними якостями для даної професії і, перш за все, здатністю згуртовувати, колективно і спрямовувати свої дії для досягнення спільних цілей, що стоять перед організаційними або структурними підрозділами [9, c. 98].