Організаційна структура управління та її роль в досягненні бізнес-мети (ID:1217146)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ………………………………………………………..….
1.1 Сутність та значення організаційної структури підприємства…………
1.2 Поняття організаційного дизайну………………………………………...
1.3 Класифікація різновидів організаційних структур управління підприємствами та їх характеристика………………………………………..
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ «APPLE INC.»…………………………………………
2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства «Apple Inc.»……….
2.2 Аналіз господарської діяльності підприємства «Apple Inc.»…………...
2.3 Аналіз організаційної структури управління підприємством «Apple Inc.»……………………………………………………………………………..
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ………………………...
3.1 Вдосконалення організаційної структури підприємства за допомогою стратегічного управління……………………………………………………..
3.2 Особливості реструктуризації організаційної структури підприємства
3.3 Реінжиніринг бізнес-процесів - як інструмент оптимізації організаційної структури підприємства……………………………………..
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..
Зразок роботи
Актуальність. В умовах жорсткої конкуренції між багатьма підприємствами та розвитку сучасних ринкових відносин постає проблема, як ефективно побудувати організаційну структуру управління, здатну швидко реагувати та адаптуватися до змін внутрішнього та зовнішнього середовища. Комплексне дослідження методологічного підходу до проектування організаційних структур управління підприємницькою діяльністю є необхідним у зв’язку з процесом трансформації суспільства, економіки України, а особливо окремих суб’єктів господарювання.
Погіршення загальної економічної ситуації лише ускладнить умови діяльності вітчизняних підприємств. Це висуває підвищені вимоги до побудови та організації системи управління підприємством. Гнучкість, адаптивність і стабільність функціонування системи управління, узгодженість поведінки всіх елементів значною мірою визначають конкурентоспроможність і ефективність стратегії компанії на ринку.
Створення на підприємстві ефективної організаційної структури, яка враховуватиме всі особливості підприємства та напрямки його стратегічного розвитку, активно вплине на його стійкість в конкурентному середовищі та суттєво підвищить рівень його функціонування.
Організована робота на підприємстві - запорука його розвитку. Щоб створити порядок та чітко розподілити працю на підприємстві, потрібно сформувати правильну організаційну структуру.
Формування та зміна організаційної структури мають бути спрямовані на забезпечення основних цілей та завдань підприємства та базуватися на його стратегічних планах. Організаційна структура покликана встановлювати, оптимізувати, закріплювати, стабілізувати досягнутий стан бізнес-організації.
Важко переоцінити роль організаційної структури в умовах ринкової економіки та актуальність даної проблеми, адже сенс організаційної структури полягає в тому, щоб отримати кінцевий результат з мінімальними витратами та з найбільшою віддачею на всіх етапах процесу управління.
Дослідженням питань пов’язаних з побудовою та управлінням процесами оптимізації організаційної структури підприємства займались Кузнєцов Е.А., Нєнно І.М., Чухрай Н. І., Матвій С.І. Федюкова Р. Х., Грінченко Ю.Л., Масленніков Є.І., Антропів С. А. та інші науковці.
Метою даної курсової є дослідження шляхів оптимізації організаційної структури підприємства «Apple Inc.» та їх застосування на практиці. Для цього необхідна постановка та виконання наступних завдань:
1. Розглянути поняття, склад та види організаційної структури,
2. Розглянути особливості побудови, вибору та оцінки ефективності організаційної структури,
3. Визначити особливості сучасного розвитку організаційних структур,
4. Запропонувати шляхи оптимізації організаційної структури підприємства.
Предметом дослідження є особливості організаційної структури підприємства.
Об'єктом дослідження є аналіз організаційної структури підприємства «Apple Inc.» та шляхи оптимізації.
Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: