СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення (ID:1219455)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 42
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….…… РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………….. 1.1. Сутність і значення поняття «конкурентоспроможність продукції»……... 1.2. Методи та принципи управління конкурентоспроможністю продукції…. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «КОБЛЕВО»…………………………………………... 2.1. Характеристика господарської діяльності підприємства………………….. 2.2. Аналіз продукції підприємства……………………………………………… 2.3. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства……………….. РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «КОБЛЕВО»……………………………. 3.1 Розробка методів підвищення конкурентоспроможності продукції………. 3.2 Оптимізаційні заходи покращення управління конкурентоспроможністю продукції…………………….…………………………………………………….. ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасних умовах розвитку економіки в Україні формуються якісно нові вимоги до підприємницької діяльності. Однією з таких вимог є конкурентоспроможність бізнесу та його продукції. Підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства є дуже актуальним питанням. Сьогодні на умови формування ринкових відносин в Україні впливає не лише зовнішня світова економічна криза, а й стрімке зростання внутрішньої економічної динаміки, зниження платоспроможності населення внаслідок значного підвищення рівня інфляції, зростання конкуренція, а часом і нечесна. Фінансовий стан деяких вітчизняних підприємств є складним, є такі проблеми, як сильний податковий тиск та недостатність коштів на модернізацію виробництва, а також це пов’язано зі слабкою конкурентоспроможністю вітчизняної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках. Сьогодні більшість суб’єктів господарювання у сфері виробництва змушені шукати нові шляхи та способи виживання та забезпечення свого ефективного функціонування. Головною метою підприємства є не лише отримання прибутку, а й, що ще важливіше, підвищення конкурентоспроможності. У зв'язку з цим необхідно використовувати принципи сучасної економіки - менеджменту та маркетингу для підвищення ефективності управління підприємствами та підвищення конкурентоспроможності їх продукції. Однією з економічних категорій ринкової економіки є конкурентоспроможність продукції. Якщо під конкурентоспроможністю підприємства розуміти здатність підприємства здійснювати ефективну господарську діяльність і забезпечувати конкурентні ринкові умови, то конкурентоспроможність товару – це сукупність ознак, які відображають ступінь задоволення конкретних потреб споживачів. Метою курсової роботи є аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства та шляхи її підвищення. Об’єкт курсової роботи - процес управління конкурентоспроможністю продукції на підприємстві ПАТ «Коблево». Предмет курсової роботи - теоретико-методичні засади формування та підвищення конкурентоспроможності продукції в умовах ринкової економіки. Завдання курсової роботи: - дослідити сутність і значення поняття «конкурентоспроможність продукції»; - дослідити методи та принципи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства; - проаналізувати асортимент продукції підприємства ПАТ «Коблево»; - провести оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства ПАТ «Коблево»; - запропонувати шляхи вдосконалення та покращення конкурентоспроможності продукції підприємства ПАТ «Коблево». Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Графічний матеріал: таблиці - 4, рисунки - 3. Загальна кількість сторінок - 44, кількість сторінок основного тексту - 39. Кількість джерел - 21.