СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мотивація як функція управління, вплив її на продуктивність праці (ID:1230056)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 39
Рік виконання: 2023
Вартість: 620
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ 1.1Сутність і зміст мотивації у менеджменті 1.2Основні види та методи мотивації 1.3Теорії мотивації персоналу РОЗДІЛ Ⅱ. МОТИВАЦІЯ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1Взаємозв'язок мотивації з продуктивністю праці 2.2 Причини пасивності та малої продуктивності працівника 2.3Підвищення продуктивності праці за рахунок удосконалення мотивації персоналу ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ 1.1Сутність і зміст мотивації у менеджменті У процесі організації роботи на підприємстві менеджер повинен розпланувати конкретні завдання, терміни, способи виконання та їх виконавців. Надати завдання і терміни співробітникам замало для успішного функціонування. Щоб організація наближалася до своєї мети, менеджер повинен не тільки планувати роботу, а й переконати людей виконувати її. Кожен працівник має потенціал для досягнення високих результатів, але відсутність цих результатів може бути результатом особистої незацікавленості. Для цього менеджери застосовують мотивацію як інструмент стимулювання роботи в організації. У сучасних підручниках термін мотивацію розглядають як вид управлінської діяльності, який забезпечує процес спонукання себе та інших працівників на діяльність, що спрямована на досягнення особистих цілей та цілей організації. Як функція менеджменту мотивація спонукає підлеглих до діяльності шляхом формування мотивів поведінки для досягнення цілей організації та особисто мети[2,с.5]. Мотивація, як поняття, є досить багатогранним і складним для однозначного визначення, оскільки різні дослідники та теоретики розглядають її з різних точок зору. Вона може бути сприйнята як процес вибору та обґрунтування способу участі людини у трудовій діяльності, включаючи рішення про те, чи прикладати зусилля до досягнення певних цілей, чи ні. З іншого боку, мотивація може бути розглянута як сукупність мотивів, потреб, інтересів та почуттів, які спонукають людину до певних дій або вчинків. Існує багато варіацій терміну мотивація. Науковці, що досліджували мотивацію, розуміли цей термін по-різному. Детальніше визначення показані у таблиці 1.1.