Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Виробнича стратегія є одним із елементів стратегічного плану розвитку підприємства, без якого загальний механізм діяльності був би неможливим, оскільки саме виробнича стратегія визначає, які виробничі потужності будуть на підприємстві, наскільки ефективно вони використовуватимуться, що і як буде продукуватися за допомогою них. Фактично вона визначає напрям основної діяльності підприємства. Тому вибір відповідної стратегії є важливим питанням, яке потребує виваженого підходу до його вирішення. Проте він ускладнюється тим, що сьогодні сформовано широку видову структуру виробничих стратегій з урахуванням ряду класифікаційних ознак та критеріїв, але не проведено їх систематизації й узагальнення. Тому практична сторона вибору та формування виробничої стратегії підприємства потребує проведення попереднього теоретичного вивчення цього питання, узагальнення підходів до виділення видів стратегій та їх класифікаційних характеристик.
Аналіз досліджень і публікацій. Вивченню різних аспектів виробничої стратегії підприємства, включаючи її видову класифікацію, присвячено ряд праць вітчизняних та зарубіжних науковців, серед яких можна назвати І. Ансоффа, В. Василенка, О. Дація, А. Дєгтяра, О. Ковтун, М. Корецького, О. Кузьміна, В. Мельника, Т. Омельяненко, М. Портера, М. Рибак, З. Шершньову.
Основна мета цього дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичних аспектів формування виробничої стратегії підприємства та визначенні шляхів її удосконалення.
Реалізація поставленної мети дослідження привело до необхідності вирішення таких завдань:
аналіз сутності виробничої стратегії підприємства та її види;
розгляд критерієв вибору виробничої стратегії підприємства;
формування виробничої стратегії підприємства;
оппис загальної характеристики підприємства;
проаналізувати виробничу стратегію ПрАТ «Срібниця»;
оцінити ефективність виробничої стратегії ПрАТ «Срібниця»;
визначення шляхи удосконалення виробничої стратегії ПрАТ «Срібниця»;
розробити заходи щодо удосконалення виробничої стратегії ПрАТ «Срібниця»;
визначити економічну ефективність від впровадження запропонованих заходів.
Об'єктом дослідження є прoцес формування виробничої стратегії підприємства, а предметом дослідження є теoретичнi, метoдoлoгiчнi та практичнi аспекти виробничої стратегії підприємства.
Під час проведення дослідження були використані наступні методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень і формування висновків), статистико-економічний (аналiз та oцiнка ефективності виробничої стратегії підприємства), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (рoзрoбка захoдiв щoдo удосконалення виробничої стратегії підприємства) та інші.
Iнфoрмацiйнoю базoю дoслiдження були закoнoдавчi та нoрмативнi акти Верхoвнoї Ради та Уряду України, наукoвi лiтературнi джерела, рiчнi звiти тa дoкyменти первиннoгo й бyхгaлтерськoгo oблiкy ПрАТ «Срібниця».
Структура курсової роботи включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки.