СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Визначення конкурентних переваг аграрного підприємства (на прикладі ТОВ «Фірма Ерідон») (ID:1271389)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 77
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9 1.1. Економічні аспекти конкурентоспроможності підприємства: види та форми 9 1.2. Чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Основні методологічні підходи до оцінювання конкурентних переваг підприємства 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН») 29 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Фірма Ерідон» 29 2.2. Аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Фірма Ерідон» 33 2.3. Оцінка конкурентних переваг ТОВ «Фірма Ерідон» 41 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ, ЯК ПЕРЕДУМОВА ДОСЯГНЕННЯ ТА ПІДТРИМКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА 50 3.1. Удосконалення технології управління конкурентними перевагами 50 3.2. Визначення стратегічних орієнтирів та конкурентної стратегії підприємства 55 ВИСНОВКИ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИ 72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ДО РОБОТИ ДОДАЮ ПОСТЕР НА ПЕРЕДЗАХИСТ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЮ+ДОПОВІДЬ НА ЗАХИСТ! ВСТУП Актуальність теми. У сучасних умовах, коли розвиток економічних сфер та їх учасників супроводжується високою динамічністю, конкуренція між підприємствами посилюється, що робить питання ефективного управління конкурентоспроможністю ще більш актуальним. Стійкість підприємства в конкурентному середовищі визначається не лише наявністю та ефективністю використання ресурсів, а й здатністю генерувати нові можливості в рамках його конкурентного потенціалу, що сприяє зростанню конкурентоспроможності у стратегічній перспективі. Кожне підприємство прагне досягти високого рівня конкурентоспроможності порівняно з іншими, оскільки це дозволяє підвищити ефективність, збільшити прибуток та задовольняти постійно змінювані потреби споживачів. Для цього підприємства, які орієнтовані на довгостроковий успіх, повинні створити ефективну систему управління конкурентними перевагами. Питанню управління конкурентоспроможністю підприємств приділено увагу в працях багатьох вітчизняних та іноземних вчених, зокрема: Гончарук Т.І. [9], Гудзинський О.Д. [10], Дмитренко Н.М. [11], Жовновач Р.І. [12], Іванов Ю.Б., Тищенко А.Н., Дробитько Н.А., Головко О.С. [14], Карпенко Л.М. [15], Коваленко О.М. [16], Лузан І.В. [22], Миронюк Т.І. [25], Паламарчук О.М. [28], Спільник І.В. [31], Черево Д.Г. [37], Фіщук Б.П. [38], Хрущ Н.А. [39], Шарко В.В. [41], Шевченко Л.С. [42], Яців І. [44] та ін. Однак окремі теоретичні та практичні аспекти конкурентних переваг аграрного підприємства досліджено недостатньо повно. Мета дослідження – аналіз конкурентних переваг аграрного підприємства (на прикладі ТОВ «Фірма Ерідон»)» та розробка конкурентних стратегій, як передумова досягнення та підтримки конкурентних переваг підприємства. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: ‒ визначити економічні аспекти конкурентоспроможності підприємства: види та форми; ‒ дослідити чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємства; ‒ розглянути основні методологічні підходи до оцінювання конкурентних переваг підприємства; ‒ надати загальну характеристику ТОВ «Фірма Ерідон»; ‒ проаналізувати конкурентоспроможність ТОВ «Фірма Ерідон»; ‒ оцінити конкурентні переваги ТОВ «Фірма Ерідон»; ‒ запропонувати удосконалення технології управління конкурентними перевагами; ‒ визначити стратегічні орієнтири та конкурентну стратегію підприємства. Об’єктом дослідження є процес досягнення та підтримки конкурентних переваг підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Інформаційну базу дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (аналіз конкурентоспроможності підприємства), монографічний (визначення стратегічних орієнтирів підприємства), розрахунково-конструктивний та експериментальний (обґрунтування технологій управління конкурентними перевагами) та інші. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на студентській конференції «Освіта та наука – 2024», що відбулася 11 квітня 2024 року в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова (дистанційний формат). Тези доповіді на тему «Маркетинг під час війни». Практичне значення одержаних результатів полягає у практичних рекомендацій удосконалення технології управління конкурентними перевагами та визначення конкурентної стратегії аграрного підприємства. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів досягнення конкурентних переваг аграрного підприємства. Структура роботи визначена метою і завданнями дослідження та включає в себе вступ, три розділи, висновки та список використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 77 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 18 таблиць, 7 рисунків, 53 джерела використаної літератури. Дипломна робота містить 5 додатків.