0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація рекламної зовнішньоекономічної діяльності (ID:12818)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 50
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації рекламної зовнішньоекономічної діяльності 1.1 Сутність реклами та просування товарів і послуг на зовнішньому ринку 1.2 Планування реклами на зовнішньому ринку 1.3 Особливості та основні проблеми організації рекламної діяльності у зовнішньоекономічній діяльності Розділ 2 Особливості організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку 2.1 Загальна характеристика фірми «Фокстрот» 2.2 Основні показники фінансово-господарської діяльності підприємства 2.3 Аналіз організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку Розділ 3 Шляхи удосконалення організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку Висновки Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: