Зміст
8. Етапи кар’єри співробітника в організації
18. Вимоги до кандидатів на посаду в американських фірмах
Тест №8
Соціальне партнерство є специфічною формою соціальних відносин між трьома суб'єктами ринкової економіки:
а) біржею праці, роботодавцем, найманим робітником;
б) державою, найманими працівниками і роботодавцями;
в) державою, працездатним населенням, профспілковим комітетом роботодавця;
г) всі відповіді правильні.
Тест №18
Найбільш поширеними методами збору інформації для ухвалення рішення про добір конкретного кандидата на вакантне місце є:
а) іспити;
б) співбесіди;
в) тестування;
г) відповідь б, в;
д) всі відповіді правильні.
Тест №28
Які на Вашу думку можуть бути використані тести для добору працівників при прийомі на роботу?
а) на визначення творчого потенціалу працівника;
б) на конфліктність характеру;
в) на визначення труднощів у взаєминах;
г) всі відповіді правильні;
д) тестування не проводиться.
Тест №38
Що не відноситься до заходів, які прискорюють адаптацію нового співробітника:
а) реалістичне вербування;
б) всебічне інформування на робочому місці;
в) надання детальної посадової інструкції з описом основних видів робіт;
г) проведення ритуалу посвяти;
д) проведення ознайомлювальних семінарів;
є) немає правильної відповіді.
Тест №48
Психологічні методи оцінки:
а) орієнтовані на зміни в зовнішньому світі;
б) оцінюють не результати, а потенціал працівника;
в) визначають ключові цілі співробітника на певний період;
г) всі відповіді правильні;
д) немає правильної відповіді.
Тест №60
До етапів ділової активності працівника прийнято відносити:
а) вступ на роботу, навчання;
б) спад, компетентність;
в) майстерність, спад;
г) всі відповіді правильні,
д) немає правильної відповіді.
Тест №70
«Хай-по» це:
а) спадкоємці;
б) дублери;
в) молоді співробітники з потенціалом;
г) підготовка керівних кадрів,
д) немає правильної відповіді.
Тест №80
До компонентів винагороди за працю належать:
а) оплата за базовими тарифними ставками й окладами;
б) доплати й компенсації за умови праці;
в) надбавки, премії;
г) соціальні виплати,
д) відповідь б, в;
є) всі відповіді правильні
Тест №90
Згідно з законом 80/20, сформульованого італійським економістом Вільфредо Парето:
а) близько 80% часу менеджера витрачається на завдання, що забезпечують 20% його результатів;
б) діяльність, що дає 80% досягнень, займає тільки 20% часу,
в) відповідь а, б;
г) немає правильної відповіді.
Тест №100
Трудовий договір з ініціативи власника або уповноваженого ним органу може бути розірваний у випадках:
а) змін в організації виробництва і праці;
б) прогулу;
в) поновлення на роботі працівника, який раніше виконував цю роботу;
г) відповідь а, в;
д) всі відповіді правильні.
Ситуація №4
У кінці 70-х років шах Ірану втратив владу в країні, що викликало нафтову кризу. Підвищення цін на бензин призвело до того, що американський покупець став придивлятися до малогабаритних японських автомобілів хорошої якості із значно меншими витратами бензину і великим на ті часи гарантійним терміном – п'ятирічним. Проте багато американців як і раніше користувалися престижними великогабаритними "шеврове" і "кадилаками".
Тоді японці застосували наступний рекламний хід: висунули лозунг «купуйте економні другі машини для сім'ї».
Проблема. Як ви оцінюєте маркетингову тактику японських бізнесменів? Чи виправдана вона?
Ситуація №14
В одному з великих супермаркетів керівництво організувало тренінг персоналу, зайнятого безпосередньо роботою з покупцями. При цьому основна увага була звернена на навчання.
– умінню взаємодіяти з різними типами клієнтів;
– умінню вести себе з клієнтами в конфліктних ситуаціях;
– умінню розуміти, що чекає клієнт від персоналу супермаркету;
– стандартам якісного обслуговування покупців;
– навичкам будувати відносини з клієнтами.
Керівництво порахувало, що воно витратило кошти на навчання персоналу, запрошені спеціалісти навчили робітників необхідних навиків і вмінням і на цьому його функції виконані.
Проблема. Чи вірно, на вашу думку, була складена програма тренінгу для персоналу супермаркету? Чи однакове відношення до проведеного тренінгу з боку керівництва супермаркету і персоналу?
Література