0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток кар’єри як фактор ефективного управління людськими ресурсами підприємства (ID:145107)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Менеджмент
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до кар’єри як фактору управління людськими ресурсами підприємства 1.1 Науковий погляд на кар’єру 1.2 Системний підхід до управління кар'єрою РОЗДІЛ 2. Сучасні тенденції управління кар’єрою людських ресурсів 2.1 Методи аналізу кар’єрного зростання 2.2 Вплив мотиваційного фактору на кар’єрний ріст персоналу РОЗДІЛ 3. Ефективність управління розвитком кар’єри людських ресурсів підприємства 3.1 Складові механізму ефективного управління розвитком кар’єри 3.2 Моделі кар’єрного зростання та їх значення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Науковий погляд на кар’єру Кар’єра (від італійського carriera – біг, життєвий шлях, поприще; від лат carrus – віз, візок) - це швидке і успішне просування в області суспільної, наукової, службової та іншої діяльності, досягнення популярності і слави, або матеріальної вигоди [5, с. 263]. Кар’єра в організації як соціальний феномен представляє особливий інтерес для наукового дослідження. Важко знайти більш показовий предмет для аналізу соціальних наук, в якому пересікаються, з одного боку, соціальна сутність працівника (в тому числі його соціальний статус), з інший боку м його функціональне призначення в системі виробництва [14, с.68]. Для глибшого розуміння кар’єри як соціального, трудового і мотиваційного фактору пропонуємо розглянути різноманітні підходи та еволюцію даного поняття. Д.М. Іванцевич і А.А. Лобанов в своїй публікації по кар’єрним питанням стверджували, що кар’єра м це індивідуально усвідомлена послідовність змін у поглядах, позиції та поведінці, пов’язаних з досвідом роботи і діяльності протягом трудового життя. Н.А. Горєлов подає таке визначення: кар’єра – це лінія просування працівника, що дозволяє реалізувати його потреби в поліпшенні матеріального становища, досягнення соціального статусу, підвищення владних повноважень і самореалізації. С.І. Сотникова трактує визначення кар’єри наступним чином: це індивідуально усвідомлена позиція і поведінка, пов’язана з накопиченням та використанням зростаючого людського капіталу протягом робочого життя людини. В.Ю. Іванов у своїй роботі «Управління кар’єрою менеджера: необхідність і основний зміст» пише, що кар’єра – процес професійного, соціально-економічного розвитку людини, виражений в його просуванні по щаблях посад, кваліфікації, статусів, винагороди та фіксується в певній послідовності займаних позицій, або розвиток людини і освоєння нею соціального (організаційного) простору. 3.2 Моделі кар’єрного зростання та їх значення Просторова модель кар’єри – це наочне відображення кар’єрного шляху (кар’єрної лінії, кривої, ламаної тощо), тобто виражена в реальних досягненнях (або пропонованих до досягнення) відображена послідовність тих або інших конкретних позицій, які людина займає у соціальному просторі. Для цього в кожній системі координат (професійній, посадовій, статусній, монетарній) виокремлюють певні щаблі, які називають структурно-статусними; частіше й найкраще ці щаблі визначаються назвами посад. А власне лінією кар’єри є графік або схема в заданій системі координат із вказівкою займаних статусних щаблів і тимчасових інтервалів з їхнього досягнення. В науковій літературі описано чотири основні моделі кар’єри: «трамплін», «сходи», «змія» і «роздоріжжя». Вони зручні тим, що велике розмаїття існуючих на практиці варіантів кар’єри можуть бути умовно зведені до цих чотирьох. 1. «Трамплін». Підйом службовими сходами відбувається шляхом отримання більш високих й краще оплачуваних посад. На певному етапі працівник займає вищу для нього посаду й намагається втриматися на ній протягом тривалого часу. А потім стрибок з «трампліна» – відхід на пенсію (чи взагалі із сфери суспільного життя). Така кар’єра є типовою для більшості людей, які не ставлять перед собою цілей просування по службі в силу ряду причин – особистих інтересів, невисокого завантаження, гарного колективу; коли займана посада влаштовує до самого виходу на пенсію. Рис. 3.1 Схема кар’єрного росту «трамплін» [19] Кар’єра «трамплін» найбільш характерна для керівників періоду застою в економіці, коли багато посад в центральних органах і на підприємствах займалися одними людьми по 20-25 років. З іншого боку, дана модель є типовою для фахівців і службовців, які не ставлять перед собою цілей просування по службі. У силу ряду причин: особистих інтересів, невисокою завантаження, гарного трудового колективу, набутої кваліфікації - працівників цілком влаштовує займана посада, і вони готові залишатися в ній до відходу на пенсію. Таким чином, кар’єра «трамплін» може бути цілком прийнятною в умовах ринкової економіки для великої групи фахівців і службовців.
Інші роботи з даної категорії: